Kötü biri olmaya çalışan iyi bir insan mısın, yoksa iyi biri olmaya çalışan kötür bir insan mı?

İyi-kötü
İyi-kötü

Bazı insanlar ne yaparsanız yapın, iyilikten anlamaz ve kötü olduğu için bir türlü yola gelmez. Bazıları da iyi olduklarından kötüye kötü bile olsa, genel olarak hayatları iyilik temelinde ilerler.

Peki siz neydiniz, ne oldunuz, nasıl biri olmaya kendinizi adadınız?

Kötü biri olmaya çalışan iyi bir insan mısın, yoksa iyi biri olmaya çalışan kötür bir insan mı?
Cevapla