Kendinizde sevmediğiniz en ucube huyunuz ne?

Ya da huylarınız? Ya da var mı öyle huylarınız?

Olmayabilir de yani herkeste olacak diye bir şey yok. Mesela bende varmış söylemeseler inanmazdım ama insanoğlu işte bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Bence insanın kötü huylarını kabullenmesi de bir erdemdir. Haydan gelen huya gideahsjjdjdfggk😂😂

Kendinizde sevmediğiniz en ucube huyunuz ne?
Kendinizde sevmediğiniz en ucube huyunuz ne?
Cevapla