Sizce neden ya, napmak gerek pek bişey yapılıcak gibi de durmuyo karşısında olsam çarpıcak 2 tane?

Bir erkek neden bir kıza yazma uzak dur falan der, asla konuşmak istemez uzak durur engeller hata kızın oldugunu anladığını an okumadan pat engeller, kızmışmı küçümsüyo mu, kendisine yürüdüğünü mü anladı çünkü kız bi erkeğe açılmış cin*el anlamda değil ama kullanılmış, bu çocukda bunu biliyo şimdi de bana mı diye düşündü, kız hakkında kötü mü düşündü nefret mi ediyo tiksiniyomu istemiyomu
Sizce neden ya, napmak gerek pek bişey yapılıcak gibi de durmuyo karşısında olsam çarpıcak 2 tane?
Cevapla