Ben mi çok detaya takılıyorum sizce, siz olsanız içten içe gıcıklanır mıydınız bu durumda?

Arkadaşlar geliverin soruma...
Benim eşim otelde çalışıyor spa bölümünde. Orada kendisi kasiyerlik yapıyor, yanındaki kişi de resepsiyonist. Yanındaki kişiler vardiya vardiya sürekli değişiyor. 2-3 kadın, 1 erkek var eşim haricinde. Neyse geçenlerde hangisiyle çalışmayı daha çok seviyorsun diye sordum, kadınlardan birini söyledi. O daha dikkatli yapıyor işi, diğerleri olunca kasada açık falan çıkabiliyor dikkatsizler dedi. Neyse şimdi telefonda ya da yüz yüze konuşurken o kadına hanım diye hitap ediyor ama bana bahsederken ismini söylüyor hep. İlk zamanlar bana anlatırken de resmi bir şekilde konuşurdu. Kadın da güzel kadın bu arada sarışın renkli gözlü dolgun dudaklı eşinden ayrı bir kadın. Ben mi çok detaya takılıyorum sizce, siz olsanız içten içe gıcıklanır mıydınız bu durumda?
Ben mi çok detaya takılıyorum sizce, siz olsanız içten içe gıcıklanır mıydınız bu durumda?
Cevapla