Selam kızlar,
eşim iş için aslında iş için dediysem yıl sonu eğlencesi gibi bişey. Şehir dışına çıktı gitmesini hiç problem etmedim tabii ki ama gitmeden önce bir konudan dolayı da tartıştık zaten huzursuz olarak ayrıldık. Cuma akşam oteldeydi. Gece 1'de napıyorsun diye mesaj attığımda arkadaşım ile yürüyorum dedi bir fotoğraf attı whatsapp üzerinden konuşuyorduk. Aradan 1 saat geçti merak ettiğim için uyudun mu dedim ve cevap yok odasında gelmiş uyumuş ama bana haber bile vermedi. Biz yeni evli bir çiftiz ve ben rahat bir insan değilimdir. En azından odama geldim yatıyorum demesini bekledim.
Sabah uyandığında özür diledi yatağa yattığım gibi uyumuşum kusura bakma haber veremedim vs klasik şeyler. Ama ben bunu içimde aşamıyorum sanki yani ondan beni sürekli aramasını ilgilenmesini tabii ki beklemedim ama en azından ayrı kalacağımız ilk gece insan bir haber verir diye düşündüm. Beklentilerim elimde kaldı.
Ben mi abartıyorum bu konuyu siz olsanız nasıl davranırdınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu erkekler bu kadar basit beklentileri karsilayamiyorya bunlar kendilerine erkek demesin ben en çok buna deli oluyorum.
yani şimdi de nasıl davranacağımı bilmiyorum büyütüp kavga etmek de çözüm gibi gelmiyor zaten sakin kalamıyorum bu tarz konularda bağırıp çağırıp kendimi haksız duruma sokuyorum
Otur konuş anlat dicem. Anlamaz. Ki. Ben denedim tamam duzelicem dedi degismedi daha beter oldu. Allah sabır versin sana. umarım senin ki düzelir çünkü eşin yani. Sevgilin degilki ayrılasın
yani zaten giderken de konuştuk kaç yıldır da beni tanıyor neye takılacağımı biliyor ona rağmen böyle davranınca bozulmamak da elde olmuyor :(
Malesrfki:(
Ama bu seferlik insanlık halidir uyuya kalmış diye düşün bence
Evet söylediğin gibi haber verebilirdi ama demek ki yorgunmuş uyuyakalmış abartma.
Zor durum evliliğin nasıl
yani dediğim gibi yeni evliyiz daha bir sene bile olmadı aslında ama 5 yıllık bir geçmişimiz var. Ama bu tarz beklentilerime hiç karşılık bulamıyorum. Bu beni çok yoruyor. Haliyle verdiğim tepkilerde evliliği
Tabi ama uzun zaman geçmişiniz birde sizi tinlamamasi zorunuza gider sonuçta merak ediyoeusnjz
Evet ya, sanki beni yok saymış gibi uyuyakalmak demek ne demek yani sonuç olarak odana geliyorsun üzerini değiştiriyorsun yatağa yatıyorsun. İnsanın aklına eşi gelmez mi? Bi haber edeyim hem de bi iyi geceler diyeyim diye düşünmez mi? İşte bu düşünceler beni zaten delirtiyor.
Evet sizde bunları takan birisniz sanırım
fazlasıyla, ve eşim bunu bile buna rağmen bu yapılana nasıl tepki vereceğimi kestiremiyorum. Henüz görmedim dün gece geldi eve ben ailemin yanında kaldım ve sabah işe geldim. Akşam göreceğim eşimi ve ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum. 3 gün sürdü iş toplantısı. Ve ben akşam hiç bişey olmamış gibi gidip boynuna sarılamam
Bencede sarılmayın sonuçta tepkinizi koymwzsniz bu hep böyle devam eder size karşı
Ertesi gün de konser vardı eşim alkol kullanmıyor. Alkol alanlar ise çok fazla içtikleri için sarhoş olmuşlar kusanlar bayılanlar vs. Böyle bir ortam olmuş eşimde yönetici olduğu için gecenin 5 ine kadar insanlarla uğraşmış herkes odalarına gidene kadar nöbet tutmuş diyebilirim :D bu da bana çok saçma geldi. Sonuçta herkes reşit ve eğitimli insanlar kimse kimsenin velisi değil
Tabi yani alkol araya girdimi yanlış anlama her şey olur bence her şey yapilabilir ondan sordum evliliğin nasıl diye
eşim kullanmıyor ama zaten çalışanların çoğu kadın ve hepsi kullanıyor. Bende özellikle giderken söylemiştim kimsenin velisi değilsin herkes ölçülü alsın alkolünü kimsenin arkasını toplamak zorunda değilsin diye ama olaylar bu şekilde gelişmiş
Olaylar baya ilginç birde alkol kullanlar bayansa daha olaylar saçma bir hal almış sonucta her şey olabilir odalarına kadar goturyse
yorumların için teşekkür ederim. Çok saçma olayların ortasında kaldım içim sıkılıyor :(
Sorun değil rica ederim herzaman yazabilirisn
cıks düşüncesiz karşındaki sen normalsin
Abartıyor olabilirsin ama dikkat et
Umarım aldatılmamışsındır..
aldatıyor