Siz olsanız bozulmaz mıydınız?

Eşim erkek kardeşiyle birkaç keredir tek başına görüşmek istiyor. Tek yaşayan Erkek kardeşinin Evine gidiyor. Açık açık ben gelmek istememe ve müsait olmama rağmen gelme dedi. Kardeşi bekar olduğu için ekstra hazırlık yapmasın vs diyeymiş. Ben de o zaman dışarıda görüşelim ya da bize çağır dedim. Ona da bahaneler buldu ev çok uzak onun gelmesindense benim gitmem daha kolay dışarıda olursak hesabı o öder gibi.

Siz olsanız dışlanıyor gibi hissetmez miydiniz? Yeni evli olduğumuz için beni ayrıştırmış gibi hissediyorum. Eşim anlayışsız olduğumu arada yalnız görüşebileceklerini erkek jargonu ve diliyle rahat muhabbet etme ihtiyacı oldupunu söyledi.

Siz olsanız bozulmaz mıydınız?
Cevapla