Eşim erkek kardeşiyle birkaç keredir tek başına görüşmek istiyor. Tek yaşayan Erkek kardeşinin Evine gidiyor. Açık açık ben gelmek istememe ve müsait olmama rağmen gelme dedi. Kardeşi bekar olduğu için ekstra hazırlık yapmasın vs diyeymiş. Ben de o zaman dışarıda görüşelim ya da bize çağır dedim. Ona da bahaneler buldu ev çok uzak onun gelmesindense benim gitmem daha kolay dışarıda olursak hesabı o öder gibi.
Siz olsanız dışlanıyor gibi hissetmez miydiniz? Yeni evli olduğumuz için beni ayrıştırmış gibi hissediyorum. Eşim anlayışsız olduğumu arada yalnız görüşebileceklerini erkek jargonu ve diliyle rahat muhabbet etme ihtiyacı oldupunu söyledi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer