Şikayet etmekten başka bir şey yapmayan insanlara ne yapılmalı?

Bu tarz çok insan tanıyorum. Sadece gelip bana ağlamayı seviyorlar. Bi' ton öneri sunuyorum her birine bahane üretiyorlar. En kötü bunlar, yazık bunlara.

Şikayet etmekten başka bir şey yapmayan insanlara ne yapılmalı?
Şikayet etmekten başka bir şey yapmayan insanlara ne yapılmalı?
Cevapla