Bu tarz çok insan tanıyorum. Sadece gelip bana ağlamayı seviyorlar. Bi' ton öneri sunuyorum her birine bahane üretiyorlar. En kötü bunlar, yazık bunlara.

Bu tarz çok insan tanıyorum. Sadece gelip bana ağlamayı seviyorlar. Bi' ton öneri sunuyorum her birine bahane üretiyorlar. En kötü bunlar, yazık bunlara.

Bu kadınlarda bir hayli var. Özellikle toksik ilişkisi olanlarda. Gelir sana bütün derdini anlatır aldatıyor der, sövüyor der, psikolojik şiddet uyguluyor der, kısıtlıyor der, sen o zaman ayrıl ne diye duruyorsun dersin ama kanka seviyorum yaa der haahhaha :D
Bence bu insanlardan uzak durmak gerekiyor kötü enerjileri ile bizleri de çekerler.. yani tabi ki de üzülebilir ama her yaşadığı olayda bir şeyler yapmak yerine bize gelip şikayet ediyorlarsa bence yorucu olur bu bir yerden sonra
🌸🌺
Hem içerde hem dışarda iyi bir dayak atılmalı. En sevmediğim insan tiplerindendir.

Bu tür bir tepki, çok mu ağır olur acaba? 🤔
Cevap
2Cevap
Hayat enerjimi sömürmelerine izin vermiyorum.
Muhatap olmamak en iyisi. Çünkü onlara kendileri bile yardım edemezler.
Biy şey yapmaya geyek yuk o yine kindi bildiğini yapıyacak
Tek başına bir yere kapamalı ben de dahil
Düzelmek için çabalamalılar
En sevmediğim insan tipi
Hiç dinlememeli.
Aynen yoruyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?