Depresyondayım psikolojim berbat yaşamak dahi istemiyorum aynı durumda olan var mı?

Çok bunaltıyo hayat beni çok darlaniyorum?

Depresyondayım psikolojim berbat yaşamak dahi istemiyorum aynı durumda olan var mı?
Cevapla