Biri sizi sürekli yorumlasa ne hisseder ne yaparsınız?

Sen şöyle iyisin yok vazgeçtim sen şöyle kötüsün gibi gibi.

>"< offff ne darlandım ya. tahammülüm yok böyle insanlara. Sanki önüne sunmuşum kendimi. Profilim bu. İnceler misin diye göndermişim sanki.

Biri sizi sürekli yorumlasa ne hisseder ne yaparsınız?
Cevapla