- + Sence hangisidir?
"Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır. " - Friedrich Nietzsche
"Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır. " - Friedrich Nietzsche
İnsan sosyal bir varlıktır. Çoğu zaman yalnızlığı tercih edince yıllar yılları deviriyor ve başkaları hayatta ilerlemişken, sen yerinde sayıyor oluyorsun. Yalnızlığı lüks olarak görüp, konfor alanı olarak seçince çok şey kaybettim.
Cevap
1Cevap
Yalnızlık şanssızlıktır.
Yalnızlık hasta insanlardan kaçarken hasta olmaktır.
Hasta kişilerden kaçış.
2. Si
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?