Oldugum gibiyim ve kotu birisin diyorlar bana, durust olmak kotu olmak mi?

Simdi oldugum gibiyim ve dogru durust bir sekilde problemleri insanlarin yuzune soyleyince sen neden boylesin diyorlar, anlamiyorum sesiz olunca bir dert oluyor oldugum gibi gozukmeye calisiyorum kotu biri oluyorum cunki onlarin gormedigi seyleri gun yuzune cikarip onlara sununca hemen kotu birine donusuyorum. Cok garip sakin sesiz biri olunca bana bak diger kizlara onlar gibi ol derlerdi simdi konusuyorum bir seyler anlatmaya calisiyorum hemen kotu oluyorum. Bu nasil bir is ben anlamadim.

Oldugum gibiyim ve kotu birisin diyorlar bana, durust olmak kotu olmak mi?
Cevapla