Tribi tatlıdır ya 🙄

Bir saat yazmayınca bende şuna dönüşüyorum jdjsjs😀
Keyifli dinlemeler 🖤
#inci🖤
Tribi tatlıdır ya 🙄

Bir saat yazmayınca bende şuna dönüşüyorum jdjsjs😀
Keyifli dinlemeler 🖤
#inci🖤
Tribi yine belli bir noktaya kadar çekilebilecek bir durum ancak egosu kesinlikle çekilmiyor çok özür dileyerek söyleyeceğim bunu manukyan'ın yanına girip çalışmaya başlasa günü siftahsız kapatacak kadınlar kendilerini afrodit gibi eşsiz güzel zannediyorlar buna çok uyuz oluyorum tavirlari hareketleri herkese böyle aşağılarcasına oluyor normal bir diyalogda olsa durum böyle
Yani trip bence çekilir bir noktada.. bazen mesela alınmıştır ondan trip atıyordur bu da değer verdiğini gösterir çünkü sevmese umursamasa zaten trip atmaz hiç ilgilenmez ve konuşmaz. ama ego daha sinir bozucu bence. kadın erkek fark etmiyor.. kimseye yakışmaz ego. insanın kibirli ve boş biri olarak gösteriyor. çünkü iki de bir kendini haklı görür suçu hiç kendinde aramaz.. ya da sürekli başkalarını küçük görmeye kendini de yüksekler de görmeye başlarlar..
ama ikizler attığı her tripte haklıdır.. :D
😀ikizleri bi sen seviyon sjsjs
Sen ve bir arkadaşım sayesinde oda abla sdjsdj :D ikizleri savunurum artık hep
Trip bir yere kadar çekiliyordu egoları hiç çekilmiyor
İkisinide çekmek zorundasınız beyler 😅 İkimiz de handoş fotisi koymuşuzdurjdkgkh
Evet😀😀😀
22 saat sonra teşekkür edicem
Jsjsjs manyak😅😅😅
Cevap
57Cevap
Ego ile baş ederim sorun değil ama trip çekemem
Eskiden tribimiz çekilmezdi ama egomuz bunu da aştı. Sosyal medyada bir yığın erkeğin (aynı anda hepimizin) peşimizden koşturması , filtreler sayesinde kendimizi dünyanın 8. harikasi sanmamiz falan egomuzu kocoman bir canavara dönüştürdü şimdi o beyaz atlı prens karşımıza çıksa dönüp yüzüne bakmayız hahahsja
Trip hiç çekilmiyor ya. Neden bilmiyorum ama hiç hazzetmiyorum tripkolik insanlardan. Çevremde de çok var ya sanırım oradan doldu sabrım.
Tribi sevdiğin insana atarsın. Karşı taraf için yorucu olur belki ama en azından seni sevdiği, değer verdiği için yaptığını bilirsin. Egoistlik öyle değil. Hayatımda egoist insanlar kadar itici insanlar daha tanımadım.
Trip çekilirde;
Güzelliği dışında, altı bütünüyle boş olan egolu kızlar çekilmez.
Egolusuna da egosuzuna da triplisine de tripsizine de herşeyin en iyisini en güzelini dilerim. Kendimde hanımefendileri eleştirme hakkı görmüyorum.
Ego kesinlikle.
Trip çekilir ya hatta yakışıyor.
Egolu insan benimle yapamaz zaten.
Lafı soyler kenara ceklirim.
Artık o uğraşır.
Trip ya evlerden ırak beni aşırı soğutuyor hiç tahammülüm yok 1 dk sonranın ölümün garantisi yokken saçma sapan tripler bayıyor
Türk kızları çekilmez. Ego sebepleri ise, Türk abazanus erkekleridir.
Herkes egolu değil ama Trip genelde var ve çekilmez oluyor evet 😄
Bence çekilecek yanınız yok.. 😄
🙄ama kabul et bizsiz olmuyor
El mahkum.. 😄
İkisi de. Kişinin seviyesi zaten diger şeylere zemin hazırliyor…
Egoları tabi. Havada uclçuyorlar bir tik hanımefendiler 😒 🖤
İkiside kaf dağından inseler kendileride mutlu olacak
Al birini vur ötekine 😅
Ama egolu kızlar ayrı cekilmez oluyor.
önce sabrederim sonra yol veririm kimse kazanamaz öyle olurlarsa
Tribi çekilmez ego bir yönde karşılıklı olduğu için katlanirilirda trib hiç cekilmiyo
Ego 🤔
Lan zilli sende ki hava uçan balonda da var caz yapma der geçerim
Tribi bir şekilde idare ediliyor fakat egolu kızlar çok itici ve çok çabuk soğuyabiliyorum.
İkisi de çekilmez. Ama trip atanlardan nefret ediyorum 😅
Tribi de egoyu da kim abartırsa çekilmez herşeyin bir dozu var
Ego, Kadının her şeyini bitirir
Tevazu sahibi hanımefendiler baş tacıdır
Her insanda ego vardır bunun altı boş olmadığı sürece takılmam lakin trip atmak nedir? Bir sorun var ise konuşulur ve çözülür..
Rus kızları bir numara
yaşasın Rus kızları
Egosu da tribide çekilecek gibi değil artık gerçekten
Kadınların trip atması iyidir, trip varsa duygu da vardır sorun çözülebilirlikte vardır. Asıl trip atmayan kadından korkmak gerekir, o daha beter. d
Türk kızlarının kendisi çekilmezdir.
Tork kozloronon kondoso çokolmozdor🙄🙄
😀😀Son horoç doyoo
ego cekilmez heralde ahsjsjz
Çekilmez ya trip doğuştan alışkandirlar😀
trip atmak tam olarak ne oluyor?
Sinirlisin ama söylemiyorsun ama sürekli arıza çıkarıyorsun çatıp duruyorsun ters ters konuşuyorsun.. bir sey yapmış o seni sinirlendirecek.. sende ona bozuluyorsun ama demiyorsun jejsjs
😂sen söyle yine atmaya devam et jejs
egosu çekilir de tribi çekilmez
Tersi olmasın?
yok egolarını iki okşadın mı senin suyuna gidiyorlar ama trip attılar mı olay ayrılığa kadar gidiyor :D
Tribe gelemiyom ben
Egoya okeysin yani
Ego çekilmez. En sevdiğin insan bile olsa ego varsa giderim ben. Trip de ponçik olabilir zaman zaman ama ego.. Amanın benden uzak olsun
Çok hanımcılık olacak ama şakasız düşüncem bu, sevdiğin insanın her şeyi çekilir
kendi haline bırakıcan
orada boğulsıun
Egoyu ve tribi hic cekmem aninda güle gülee oyun oynamak isteyen cocuk parkina gidebilir
Valla tribini de nazını da bir yere kadar çekerim ama egosunu asla 😂
Yok valla Türk kızlarının hiçbir şeyi çekilmez
Ego hiç çekilmez kız erkek fark etmiyor
Egosu demek istiyorum.
Tribi şsiwiqiqi
Valla ikiside çekilir gibi değil
Egosu. Tribi yine bir yere kadar...
İkisi de bazen çekilmez oluyor
Bilmiyorum bu konuda bilgim yok
Trip atsın egoların savaşı çekilmez
Zor soru bu ikiside çekilmiyor
Ego çekilmez , trip gelir geçer
Erkeklere sormak lazım
Ben ikisinide çekmem o yüzden sevgilim yok
Bilmem 😂
Ben Kürt kızıyım 😎
2 si de çok çekilmiyor...
İkisi de çekilmiyor ne yazık ki
Hepsine doyduk bir onlara doyamadık.
Bence tatlı her ikiside
İkisini de çekemem
tribi çekilmez
Trip
Türk kizlari güzel
guzel mi 😀
Egosu.
egosu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?