Çok masum yaramazlıklar değil, insanı deli eden cinsten öyle düşünün 😄😂

Çok masum yaramazlıklar değil, insanı deli eden cinsten öyle düşünün 😄😂

İçimde ki çocuk öldü maalesef.. cenazesine gittim geçen :D ama çizgi film izlemeyi her zaman seviyorum..
Arada bir diyor ki Rahime yengegilin çatısına taş at. Deli mehmet amcayla uğraş. Diyorum ki sus ben büyüdüm çoluk çocuğa karıştım, yapamam öyle şeyler.🤪
O kadarcıktan ne olur ki 😀
Heç 🤣🤪
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 😊
İçimdeki çocuk ilgi görmek için türlü türlü numaralar yapmamı istiyor ve buna direnemiyorum.
Teşekkür ederim:}
Cevap
6Cevap
Onu öyle bir yere zincirledim ki izin vermiyorum 😌
Bende zor tutuyorum, çok fena bu. Bıraksam başımı yakar 😄
O orada söylensin dursun napim 🤷♀️
Valla içimdeki çocuk yaşıyor ama o da sıkıldı yaşadıklarından galiba skkdkdkdj. Artık konuşmuyor benimle küstü 😔
benim dışım daha yaramaz. içimdeki çocuk bana yetişemiyor :P
İçimdeki çocuk kendimi tarzan gibi hissettiriyor ama dışımız yaşlandı bee
İstiyormuda ne yaptırıyor bile😄
Kalmadı eskisi kadar.
Ben hiç büyümedim zaten 😅
yaptırıyo zaten:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?