Bir şeyi istiyoruz ve başarmaya çalışıyoruz olursa bir boşluk ve boşu boşuna hissi oluyor mu sizde?

Umarım yaparım da en azından başarılı bir boşlukta kalırım😀

Bir şeyi istiyoruz ve başarmaya çalışıyoruz olursa bir boşluk ve boşu boşuna hissi oluyor mu sizde?
Cevapla