Birçok şey yapmak isteyip sonunda hiçbir şey yapamamak nasıl bir duygu?

Birçok şey yapmak isteyip sonunda hiçbir şey yapamamak nasıl bir duygu?
Çok büyük hayallerim vardı benim..
Bin bir çiçekli bahçelerim..
Umutlarım vardı benim hayata dair..
isteklerim vardı geleceğe dair..
Bir çok şeyi istiyordum..
Yapmaya çok yaklaşmıştım..
Yine sonunda hiçbir şey yapamadan kaldım..
Öylece.

Hepimizin şu ana ve geleceğe dair yapmak istediği bir çok şey vardır almak istediği eşyalar giymek istediği elbiseler gitmek istediği yerler..

Sevmek istediği bir gelecek kurmak istediği birileri çok mutlu olmak için planları hayata dair güzel umutları sevgiyle beslediği çiçekleri..
istediği her şeyi elde etmeye çok yakın olduğu anlarda olmuştur muhakkak uzatsa elini yakalayacak gibi olduğu işte o anda bir anda aslında her şeyi yapacağını sandığını o anda hiç bir şey yapamayacak olduğunu anladığı

Bütün her şeyin bir anda kayıp olduğu yok olduğu o an birçok şey yapmak isterken hiçbir şey yapamamak bu hayal kırıklığını yaşamak
nasıl bir duygu sizce?
#DengesizBirAdam
Birçok şey yapmak isteyip sonunda hiçbir şey yapamamak nasıl bir duygu?
Cevapla