Neden bazı insanlar kibirli kendini öven herkese yukarıdan bakan olur?

Hayatta tek kendileri doğruymuş gibi davranırlar kibirli davranışlar geliştirirler kendince yanlarında durdukça onlara baktıkça psikolojim bozuluyor insanı sıkıyorlar hiç rahat olamıyor insan yanlarında sanki boğuluyor insan böyle insanların yanında sadece kendilerini övüp konuşup duruyorlar hiç bi insanlık yok böyle insanlara nasıl tepki vermeliyim bi de bu cesareti nerden buluyorsa aşırı rahat davranıyorlar ama ne hikmetse kimse sanki onlara bir şey diyemiyor bende bi dilimi çözemiyorum onlara 1 2 laf edeyim ya da pek umursamiyorum ondandır bazen gerçekten kırmasını bileceksin çok iyi olmakta doğru değil insanın üzerine geliyorlar sanki.
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl bir yol izlesem onlardan uzak dursam ya da lafımı versem ya da hiç gorünmesem gözlerine çünkü kararlıyım artık onları hayatıma almak bile istemiyorum
Neden bazı insanlar kibirli kendini öven herkese yukarıdan bakan olur?
Cevapla