Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl bir yol izlesem onlardan uzak dursam ya da lafımı versem ya da hiç gorünmesem gözlerine çünkü kararlıyım artık onları hayatıma almak bile istemiyorum
Sen, sustukça tepene çıkıyorlar. Hak edene ettiğini yapmak lazım. O yüzü nereden buluyor? Verdiğin değer ve şanslardan buluyorlar. Cidden ilk hatasında birini silersen sanmaya fırsatı olmaz. Gerçi en başından sana geldiğinde de öyle olanları olacaktır. Onları da geçmişteki ilişkileri çok bir şey sandırmıştır. Aslında ona o özgüveni veren de bizim cinsimiz ve muhakkak hepimiz bir veya birkaç defa o hataları yapıyoruz. Neticede hatasız kul olmaz.
Cevap
4Cevap
egoları var
Egoistçe düşünen insanlar
Arada Pasif agresif laf sokup ezmek lazım
Mal oldukları için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?