Çok ciddiyim bu yuzden kimse benimle iletişim kurmuyor?

çevremdeki herkes herkes bunu söylüyor... hiç gülmüyorsun ve konuşmuyorsun diyorlar.. aslında haklılar çok komik bisey olmadığı sürece gülmem ilgi alanım dışındaki konular bahsedilince konuşmam... ortamin biraz havası değişsin diye şaka yapıyorum herkes o kadar ciddisin ki şaka yaptığını bile fark etmiyoruz diyor 😂 ... ne yapıyım simdi ben?

Çok ciddiyim bu yuzden kimse benimle iletişim kurmuyor?
Cevapla