Zamansız esprileriniz oldu mu ya da patavatsızlığınız?

Ben küçükken akraba ziyaretinde yeni tanıştığım bir amcayla güzel hoş tatlı muhabbet ediyorduk ismimi sordu söyledim sonra benim ismim de Yaşar dedi. Bende amca dikkat et yaşar , ne yaşar, ne yaşamaz dedim adamcağız bir bozuldu meğerse kansermiş bir ay sonra cenazesine katılmıştık rahmet istedi herhalde mekanı cennet olsun 🥲 küçüklüğüme dair en kötü patavatsızlığım bu

Zamansız esprileriniz oldu mu ya da patavatsızlığınız?
Cevapla