Espri yahut şaka yapmak için çok düşünürmüşsünüz yoksa anlık mı gelişir?

Bende anlık oluyor
Espri yahut şaka yapmak için çok düşünürmüşsünüz yoksa anlık mı gelişir?
Espri yahut şaka yapmak için çok düşünürmüşsünüz yoksa anlık mı gelişir?
Cevapla