Ruhen boslukta hissediyorum kendimi bunu nasıl asabiliyorsunuz , ya da yasayan var mı?

Normalde güleç bir kızım hiç belli etmiyorum yasadıklarımı ama içimde yapayalnız hissediyorum çok yorgunum. Sevdiklerimide yormak istemiyorum anlatsam yine geçmiyor bu nasıl gider içimden bilmiyorum

Ruhen boslukta hissediyorum kendimi bunu nasıl asabiliyorsunuz , ya da yasayan var mı?
Cevapla