Yapacağı kötülüğü sinsice yapan insanlar mı daha tehlikelidir, doğrudan /açıktan yapan insanlar mı?

Al birini vur ötekine sinsilik daha kötü ya..

Yapacağı kötülüğü sinsice yapan insanlar mı daha tehlikelidir, doğrudan /açıktan yapan insanlar mı?

#inci🧡

Yapacağı kötülüğü sinsice yapan insanlar mı daha tehlikelidir, doğrudan /açıktan yapan insanlar mı?
Cevapla