Sizce bir insanın kötülüğe yönelmesinde en büyük pay kimde? Ailesi mi, çevresi mi, kendi seçimleri mi?

Bugün Uykucu filmine gittik.
Filmde yaşananlar beni biraz düşündürdü🤔
Sizce bir insanın kötülüğe yönelmesinde en büyük pay kimde? Ailesi mi, çevresi mi, kendi seçimleri mi?
Sizce bir insanın kötülüğe yönelmesinde en büyük pay kimde? Ailesi mi, çevresi mi, kendi seçimleri mi?
Cevapla