Yazın ve kışın olmadığı bir dünya ister miydiniz?

.

Yazın ve kışın olmadığı bir dünya ister miydiniz?
Evet, ben aşırı sıcak ve soğuklardan nefret ederim. Kapatalım gitsin...
Hayır, her mevsim zamanında güzeldir; yazla kışı seviyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@Nursenakarakılıç teşekkürler 🙏
Yazın ve kışın olmadığı bir dünya ister miydiniz?
Cevapla