18 yıl sonra yeni bi heyecan yeni bir soluk. Zorluyor ama alışıcaz 😌

18 yıl sonra yeni bi heyecan yeni bir soluk. Zorluyor ama alışıcaz 😌

Benim için kolaydır.. önemli olan o alışkanlığı sevmek ve benim için faydalı olmasını sağlamak. mesela ben sigara içmeyi sevmezdim ama bana iyi geldiği için stersi azalttığı için artık içiyorum alışkanlık olmuş benim için.. ya da şarkı dinlemek mesela her gün şarkı dinler spor yaparım mutlaka.. bunun dışında sevmediğim bir şey ise zor.. mesela diyet yapmaktan nefret ettiğim için diyet yapmak bunu sürdürmek zor gelir bana ve alışamam hiç bir şekilde.
Cevap
14Cevap
Çok hevesim olursa çabuk alışırım. Ama alışkanlık etmeyi çok tercih etmiyorum. Alışkanlıklarımdan vazgeçmem çok zor oluyor.
Sevdiğim veya sevebileceğim bir şey ise alışırım.
O alışkanlık iyi geliyorsa zorlanmam... heyecan olur
Heyecan varsa işin içinde ilgimi çekiyorsa zorlanmam.
Ne mesela 18 yıl sonra yapmaya karar verdiğin
Dikkatimi bu çekti😀
Bu herkes için geçerli bence. Kırk gün bir insan neye özenerek onu yapmaya başlarsa bu onun karakteri haline gelir.
Yeni alışkanlık edinmek hem eğlenceli hem tazelenir insan iyi ve güzel bir alışkanlık bulursam hemen uyum sağlarım yeter ki hoşuma gitsin 😅
Hayat bu abla , hergün yeni bir alışkanlık yaptırmak zorunda bırakıyor
Hayat aynen alıştırıyor herşeye
Alışmak istemiyorum ama kabullenmiyorum
İstediğim bi şeyse evet değilse zaten baştan hiç bulaşmam 😀
Elbette kolay sadece yapabildiğine inanman gerekir
Kolay değil ama söz verdiğim için çabuk alıştım diye net cevap vereyim
Edinememki neysem oyun kimseye gore ortama gorede renklenemem yapmacik biri degilim yani olay bu..
kendi güvenli konfor alanımdan özgürlüğümden pek çıkmak istemem
Hoşuma gittiyse çabucak uyum sağlarım.
Çok kolay değil ama ayak uydurabiliyorum.
Yeni alışkanlık edinmekten nefret eden ben
Ben, bayağı zor alışırım.
İceriligene göre bayan
Hayır kolay alışamam..
Çok kolay benim için ama vazgeçmekte kolay 😅
Eğer ki hevesliysem son derece kolay oluyor
Biraz zor benim için.
İşime gelen bir şeyse kolaylaştırırız.
Zordur benim içinde ya.
Zordur...
Uzun olabilir ama evet
Kolaydır
Biraz zor
Değil
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?