Merhabalar Herkese 🌸

Hangi alışkanlığı kazanmak için çaba gösteriyorsunuz?
Merhabalar Herkese 🌸

Hangi alışkanlığı kazanmak için çaba gösteriyorsunuz?
şu an ki alışkanlıklarımdan memnunum aslında sadece erken uyumayı deniyorum. erken uyuyabilirsem çok güzel olacak ama gece hep geç yatıyorum erken de kalktığım için baya uykulu oluyorum gün içinde.. bunu sağlasam harika olacak.
Kitap okumayı tekrar düzene koymak istiyorum. Onun dışında da yabancı dil uygulamalarını biraz artırmam lazım.
Sporda da programımı tekrar yazmam gerek. Spor salonundan ayrıldım. Ekipmansız ve ağırlıksız bir program lazım.
Hepsi güzel hedefler
Teşekkür ederim.
Kötü bir alışkanlığımın olmasını hiç istemedim hayatım boyunca, ben hep iyi hobiler edindim ve o edindiğim hobilere alışkanlıklara devam etmekteyim 😊
şu an psikoloji üzerine çabalıyorum, bunu biraz halledebildikten sonra kişisel hayatımda işime yarayabilecek şeyler için çabalayacağım. Dil öğrenme, kültür geliştirme gibi şeyler.
Çok güzel hedefler✨️
Cevap
12Cevap
Az yemeye çalışıyorum ama çalıştıkça daha beter bir hal alıyor 😅
Zaten bir çok şeyi yapıyorum, aktif olmayı seviyorum o nedenle şimdilik bir konu yok..
Erken uyuma üzerine çalışmalarım var ama pek işe yaramıyor gibi.
karşımdaki zeki olmasada, beynini kullanamasada tahammül edip konuşmaya devam etmeyi alıştırmaya çalışıyorum ama cık olmuyor :D :D :D
Zorluyor insanı bu durum😂
Şu dikkat eksikliği sadece kitap okumama değil, keyif aldığım şeylere bile mani oluyor 🤦🏻♂️
Fark ediyorum da cidden şu sıralar dikkat eksikliği çoğu kişide var. Sosyal medyanın etkisi olduğunu düşünüyorum
Resimdeki alışkanlığı edinmek için yüzlerce kitap okudum ama alışkanlık haline gelmedi 😄
Olsun sonuçta okuyorsun😂
😂😂
düzenli yemek yemeyi ve düzgün yemekler yemeyi.
Ah bir kazanabilsek şu alışkanlığı. Ne yediğimizden ziyade sezgisel yeme olayını çözsek bile yeter
aynen öyle. fazla yemek yiyorum ve bayılıyorum buna ya
çabuk tepki göstermek hastalığım yüzünden çabuk tepki gösterebileceğim durumlarda bile geç tepki veriyorum
Daha çok kitap okumak
İnsanları takmamak
Kendime yatırım yapmak
Tuz kullanmamayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum.
3 4 gün oldu alıştım gibi...
Sigarayı bıraksam yeter. Edinmek istediğim veya bırakmak istediğim başka bişey yok
anksiyete yenme su an
Kolay gelsin diyorum, yaşamış biri olarak..
Ders çalışmak kitap okuyabilmek için çabalıyorumm
Kolay gelsinn
Diyet. Ama yemeden duramıyorum.
Ortak derdimiz ajfjwjs
Yemek kadar güzel bir şey yok.
Sağlıklı beslenme ve vakti faydalı kullanma
Uzun lark bi alışamadım
E başka sigaraya geç
Peki ajfje kolay gelsin sana
İnsanları ve çevreyi boş vermeyi
Şu an bu konuda düşündüğüm bir şey yok.
Erken uyanmak
bulmaca aşkım
Kimseye guvenmemeyi
Sabah erken uyanma
Yasamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?