Murat131 iken fiat ı, renault u kıskanmanı anlarım da ferfari yi kıskanmak denir abi? Aklınızdan Rus kızları kim biz kimiz diye geçmiyor mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Kardeşim benim :) Böyle düşünceleri neden böyle ortama salıyorsun? Hayır Yani kızlar kendilerini kezban hissediyor. Ama Bilinsin ki değiller. Sen Rusyada Hiç wc'ye girdin mi? Girme Bizim köşedeki kahvenin wc'sini bulsan Şükredersin. Temizlik konularını biliyomusun? Yok. Sen bugün bu kızları kötülüyorsun ama yarın onlardan birine sahip olup hayat yaşıcaksın belkide. Utanmıcakmısın? Hayır çünkü bu Soru Utanmanın olmadığının kanıtıdır. Dilerim Bir türkle değilde Rus ya da romenle evlenirsin :) Bu sözlerimide hatırlar kağıda yazar yersin :) tooooooooooooolet kağıdına bu arada :D
364 Yorumla- +1 yıl
Hiç Üzülmesin kızlarımız bazı olaylara bu tarz yaklaşanlar ciddi darbe yemiş ya da istediğini elde edememiş erkek tipleri. Moskovada Çok özür dilerim Wc'ye girdim yani tahret musluğunu bırak su yok bir sifon ve bir rulo peçete. Arkadaşa mesaj attım içerden plastik şişede su getirsin diye. Makara konusu olmuştum. Meğer temizlik olayları sıfır. Hayrete düştüm anlatılanlara. Kapristen bahsediyonda kaprisi kenara at dün gece sana sevgilim diyen senden daha yeteneklisini istiyor buna ne diceksin mide meselesi..
- +1 yıl
@soledatgo çok güzel bir cevap olmuş gerçekten :D
- +1 yıl
Güzel kafa güle güle kullan.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı. Güzelliklerine etken olarak rusyanın iklimi var en başta. Fizik olarak zayıf, beyaz tenli ve renkli gözlü olma oranları çok yüksek. Buda biz Türklere ilgi çekici geliyor.
İç güzelliğe bakarsak. Aslında Türk kızları egolarını ve takıntılarını bir kenara bıraksa dünyada eşi benzeri yoktur. Günümüzde çoğu Türk kızı, İngiltere kraliçesi gibi egosu tavan yapmış, merhaba desen bin bir türlü kaprisler, tripler içinde. Bu yüzden bizi kendilerinden soğutuyorlar farkında değiller. Tabi hepsi öyle demiyorum, çoğunluk böyle diyorum.
*iç ses* Ben yabancıyla evlenemem mesela.102 Yorumla
allahallah şuna bak ya resmen yerin dibine sokmuş bizi !!!
niye böyle bir karşılaştırmaya maruz kalıyoruz biz her gelene vermediğimiz için mi kolay olmadığımız için mi kendimizi helalimize sakladığımız için mi kötüyüz?
türk kızlarımızın gayet eli yüzü düzgün kalpleride tertemiz... sen kurban ol türk kızlarınaaaa... !!!
en başta ben bu şerefli temiz kanı taşıdığım ve türk olduğum için gurur duyuyorum
dünya ya bir daha gelsem yine türk kızı olmak isterdim ve asla da kıyaslamadım kıskanmadım rus kızıymış avrupa kızıymış onlar kim kiiiiii !!!1410 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın bende Türk kızı olmayı seçerdim
- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/rmm5l3.jpg
Yav he hee - +1 yıl
sen farklısın
Tamam hepimiz çirkiniz kezbanız bıyıklıyız.
11723 Yorumla- +1 yıl
Seni sevdim dostum :))
- +1 yıl
pardon ama her kız aynı değil, nasıl her erkek şerefsiz, sabık, keko, kıro, sadece bel altı düşünen değilse, tüm kızlar da dediğiniz gibi para düşkünü, çok konuşkan, tripli, beceriksiz, çirkin vs değil. gidip yurtdışında yaşayın türk kızlarının değerini anlarsınız. orada ne beceriksiz, ne aklı şeyinde, ne aptal kızlar var bilseniz. tıpkı bizim türk erkeklerine laf ettiğimiz ama aslında sevgilisini en iyi kollayanın da türk erkeği olduğunun farkında olmamamız gibi =)
- +1 yıl
sapık* :D
- +1 yıl
iyiydi bu la
- +1 yıl
Egoistsiniz bunu da unuttun
- +1 yıl
sende mi birütüs
- +1 yıl
aldığı artılara bak l*n
- +1 yıl
kendi adına konuş
- +1 yıl
Sen güzelsin
- +1 yıl
@mavisafircik çok teşekkurler :) ;)
- +1 yıl
benimle çıkar mısın ciddiyim ben de Ankara'da yaşıyorum
- +1 yıl
100. layk :D
- +1 yıl
Siz hepiniz cansınız. 😏
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
255
Cevap
36Cevap
+1 yıl
Bir insanın renk genleri nasıl olur biliyor musunuz
Arkadaşlar bakın Küresel düşünün 🌍
Çok Sıcak, Çok güneş gören, Ekvatorda yer alan kıta hangisidir
Doğru bildiniz Afrika Kıtası ☀️
Afrika'da insanlar ; Siyah Saçlı , Siyah Gözlü , Siyah Tenli , Kısa boylu ve Bonus kafalı oluyor 👩🏾🦱👍🏿
Çünkü Güneş çok görünür ve güneş renk pigmentini arttırır ve kara kaş göz ten olur
Ve kıvırcık saçlı olmasının sebebi güneşe karşı korunmasıdır, boyun kısalığı ise, güneş çocukluk ömrünü azaltır yaşlandırır buyüzden kısa olurlar (çoğunlukla)
Ama
Güneşi Az Gören, Soğuk olan Kuzey Bölgelerde ve Avrupada ❄️ insanlar çoğunlukla
Sarı Saçlı , Renkli Gözlü , Beyaz Tenli , Düz Saçlı , Uzun Boylu olmaktadır 👩🏼👍🏻
Çünkü güneşi az gören yerlerde renk pigmenti azalacağı için renkler daha açık olur ve saçlar düzleşir ve çocukluk süresi az olduğundan boyları Uzun olur , olay bu yani bu kadar basit
Göz şekli , yüz hatları , burun yüklekliği bunlarda coğrafyaya dayanır 🗺️
Biz aslında ASYALI değiliz , Asyalılar Tek göz kapaklı olur ve yüz , burun hatları farklıdır 👩🏻 Biz daha çok Avrupa ırkındanız
Yani Aslında Irka değil Coğrafyaya (iklime)
Dayanır, dünyamız nasıl bir düzen içerisinde Allah'ın gücü işte
Yani bazı salaklar mesela sarışınları sadece ruslardan ibaret sanırlar 😒 (oysaki rusyaya göre sarışın oranı Az🤷🏼♀️) ama rusları götür afrikaya koy siyah olarak adapte olur bunun rus olmakla ırkla alakası yok ÖR. kırgız türkleri asyada ve çekik gözlüler ama TÜRKLER
Yani siz Mallar Irk ayrımı yapıyonuz, Türkleri aşağılıyosunuz
(kendi ırkınızı 😂) çünkü sizde küresel düşünme veya algılıycak kapasite yok
Renk , Irk meseleside bu kadar basit bişey
Ayrım yapmaya ve yabancılara ne kadar meraklısınız 🤦🏻♀️
Neymiş rus kızları uzun, güzel vs olurmuş
Türkiye soğuk değilse biz ne yapabiliriz
Buarada bu bilgiler kendi renklerinizi değiştirmeye yarayabilir renk ayrımı yapıyosunuz ya hani ondan ⬛🟫🟨⬜
Ve ayrıca insanlar sırf ırk ve renkten yani yabancı özelliğinden dolayı göç ediyor ve buda (beyin göçü) oluyor Aslında ülkemiz renk, ırk ayrımı yüzündende gelişmemekte
Demek istediğim herşey iklime adapte olmakla alakalı yabancılar kendilerini öyle yaratmıyor, o güzel yüzleri onların eseri değil
Bizi Allah Yarattı hepimiz Aynıyız
Yabancı kızları övüp durmayın ya
Renk dediğin ne ya?
Sarışın olsa nolur Esmer olsa nolur
Özellikle şumTürk kızı vs Rus kızı*i
Konusundan bıktım
Ayrıca Türklerin %90 ı beyaz tenli ve kumral ve birsürü renkli gözlü kız var
sanki bizde hiç sarışın yok kapkara bişeyiz abartmayın sonuçta rusya hemen dibimizde bizde kuzeydeyiz onlar kadar olmasada ırk haritaları herşeyi açıklıyor yabancı kızlara bin çeken birsürü dünya güzelimiz var
Umarım Anlamışsınızdır
Yabancı merakınızdan bıktım ne yapalim yani renklerimizi mi değiştirelim herkes sarışın seviyor diye
bana yanıt da yazmayın iç güzellik olarak rus kızı falan diyolar diye hepiniz dışa meraklısınız ben bilmiyom mu
Ya biraz mantıklı olun mantıklı ya lütfennn yazık kafanıza10 Yorumla
+1 yılTürk kızı değilim öncelikle şuınu söyleyim. Gerçekten kadından anlayan türk kızlarının daha güzel olduğunu bilir. Kulaktan dolma bilgilerle ya da rusyadaki mankanlerle, baba parası yiyip de estetik ameliyatından oluşanlarla kıyaslamaz. Rus erkekler bile türk kızlarını beğeniyor mk. Kaç tane rus arkadaşım var. Hiç biri de demedi rus kızları türk kızlarından daha güzel falan diye. Mnakenlik ajansında da çalıştım. Bir sürü de rus geliyor. Sırık gibi memesiz götsüz kızlar. ya da geneli silikonlu. Ayrıca onlar soğuk iklim kıız. Türk kızlarından daha tüylü oluyorlar. Alayı lazere gidiyor. Para b*k çünkü. Bence öyle düşünen erkekler ot beyinli ve salak. Sevgiline anana bacına gelip bunu dersen zaten kıskanır. Çünkü her zaman kulaktan dolma abartıyo bazı erkekler bunu. Senden hoşlanan kız da kıskanır. Ki geldik geleli "zenci erkekler size bin basar :D poor turkish boys" mu diyelim biz de. Yav he he :D
80 Yorumlarusyada nedense hepsi çok güzel algısı olmuş mkayajsız hepsi gtüme benziyor
karşlaştırma yapacam bak şimdi
i.ensonhaber.com/resimler/diger/tuba_9870.jpg
Türk ünlüsü
rus ünlüsü makyajsız hepside
modahaber.com/.../...erin-makyajsiz-halleri-ga.jpg
hatta çoğu şarkıcının makyajsız halini bulamadım bile90 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 808 cevap paylaştı. insallah bir rusla evlenırsın de yemek yapmayıp cocuk dogurmayıp baskalarınn yatagına gıttıgınde gorrum tıpını slk. ancak musluman olmayan malı ortada olan kadınlara bayılırsınız ama evlenmeye gelınce el degmemıs kız. ınsllahhhhhh rus kızıyla evlenırsın tek duam bu..
108 Yorumla- +1 yıl
Rus Kadınlarının kolayca cinsellik yaşamalarının bir nedeni de Doğu Avrupada kadına değer verilmemesi ve kolayca harcanan bir cinsiyet olmasıdır. Rus erkekleri içki içer ve berduş olurken Rus kadınları hem evini çekip çevirir, hem çalışır evini geçindirir hemde bakımlı olur erkeğine seksi davranır. Rus Kızlarını Türkiyeye manken olarak gelmiş ev işi bilmeyen kızlarla karıştırmayın. Ben Türk Kızları kötüdür diyemem ama aynı uğraşa, isteğe, tanışma emeğine, eve, arabaya, iyi bir mesleğe daha iyi bir Rus Kızı alınır.
- +1 yıl
gıt al o zaman tutan yok ısınız gucunuz guzellk ve seks hıc dınınızı dusunmeyın muslumanca ysayım demeyın.. ole bıryle evlenınce cocuklarına ne ogretceksın? hıc bu acıdan bakmayın sadece cınsellık baskada bı halta yaradıgınız yok kusura bakma ve gercekten sadece cınsellık ıcn butun herseyden vazgecen kendını bu dunyaya adamıs ınsanlara daha fazla cevap veremıcem bıdaha yazmazsan sevınırım
- +1 yıl
- +1 yıl
ay aminnnn
- +1 yıl
Site adabın yoksa siteye üye olma. Bir daha yazma, ne demek.
İslamda erkeklerin müslüman olmayan kadınlarla evlenmeye izni var. Evlenirsek çocuklarımızı da müslüman yaparız. Eski kadınlarmız kalmadı ondan dolayı madem namus ar edep yok biz de güzelliği seçer Ruslarla oluruz diyoruz. Eski kadınlar eşlerinin izni olmadan dışarıya çıkmaz, eşlerinin yemek, içmek anlamında tüm hizmetlerini verir bir de evde elbise dikerek eve maddi katkı yapardı. Şimdiki kadınlar ne yemek biliyor, erkeğine hizmet biliyor. Ben çay getirir misin hanımım dediğimde " az ye de hizmetçi tut" diyecek bir Türk Kızı için hiç üzülemem. Türk kızlarının erkeklerden; ev, araba, dolgun maaşlı bir iş gibi beklentileri var. Rus Kızları bunları beklemiyor. İyi bir iş, araba, ev, paraya Türk Kızından daha güzel bir Rus Kızı alınabilir.
+1 yılBizlerin Ruslara tahammül edemiyor kıskanıyor olduğumuzu iddia ederken siz daha güzel kızların yanında gezen Türk erkeğini kıskanıyorsunuz.. Yani daha uluslararası açılamadınız bizi mi eleştiriyorsun? Rusu Türkü diye ayırıyorsan burada yerin yok demektir rus hatunlar dünden razı sizin gibi şehvet düşkünlerine. Allah yardımcın olsun..
1110 Yorumla- +1 yıl
Tamam sende rusla evlen şekerim ama sarışın olmam ayrıcalıklı olmam anlamına gelmiyor Türküm sonuçta ucu banada dokunuyor...
- +1 yıl
Bir anda neden fikriniz değişti?
- +1 yıl
Meslek bilgilerinizde sorun var o zmn
- +1 yıl
Sınava girmedin mi 7aralıkta vardı ben girdim :) ama fenaydı yaaa iç tüzük okumaktan sınav bitmedi... :)
- +1 yıl
şu an sarışın değilim siyah saçlarım...
- +1 yıl
Yine bak bana da geliyor laf ne yapacağız?
+1 yılÇekememek değil aslında Türk erkekleri sürekli rus kızları turk kızlarından iyi vs sözler söylediği için insan ister istemez sinirleniyor hırslanıyor o durumda da ağızdan çıkan sözler kıskanıyormuş izlenimi yaratıyor. Ben mesela rus kızlarının turk kızlarından güzel olduğunu kabul ederim şuana kadar da hiç aşağılamışlığım yoktur. Neden? Allah sağlık versin en başta gerisi teferruat. Fakat siz erkekler bazen abartıyorsunuz buda hemcinslerimi sinirlendiriyor. Türk kızları da yabancı erkekler mesela italyan erkekleri ovunce Türk erkekleri de kızlar gibi atarlanıyor kufur ediyor aşağılıyor vs. Aynı durum sizlerde de geçerli. Ama sizinki de çekememezlik değil? Kızların abartısına tepki öyle değil mi?
37 Yorumla- +1 yıl
Ne diyorsun sen ilk önce bir tercüman tut kendine ya da hangi ırktansan dilini öğren sonra gel tartışalım? Anladığım 2 şey var 1 italyan erkekleri turk erkeklerine benzer gibi bir cümle geçmiş. Emin ol alakanız yok.2 kezban demişsin hayatın boyunca goremeyeceğin kadar iyi bir karaktere sahibim kullandığım cümleler bir kere duşunulup yazılmış cümleler de değil. Hadi ikile düzel de gel. @kemalgs
- +1 yıl
kızım sen mi bana öğretecen türkçeyi kökenim kürt belkide kürt düşamanısın olabilir ama şunu diyecem sana senden daha vatanseverim artı üç fakület bir öenlisanas mezunuyum şuanada anakara hukuk bitirmiş ve kamu çalışanıyım hakimlik sınavım var ahzırlanıytorum aykında ahkimim inşallah karşıma dikerler seni kezo
- +1 yıl
www.sabah.com.tr/.../italyan-erkekleri-ne-ister
Al sana İtalyan erkeği. Kim daha çok cinselliğe düşkünmüş bir daha gör. - +1 yıl
Arkadaşım hasta mısın yaaaaa saçma sapan konuşuyosun senden daha turkum nedir l*n sen benim dinimi dilimi ırkımı mı hesaplıyosun hayırdır sana ya. Yuru git işine bak @kemalgs
Sen nesin ki ne istiyon Allah aşkına sen brad pitt sinde karşına çirkin kızlar mı çıktı. Şimdi sana yapman gerekeni soyluyorum yoksa gotune avize girecek mazallah aynanın karşısına geçip gerçeklerle yüzleşiyosun hadi bakıyim bunu yapabilirsin ha unutmadan ardından soğuk su içmeyi unutma;)
84 Yorumla
+1 yılSonuç olarak beğendiğin o rus kızlarıyla evlenmiyceksin. Senin gibiler kendi vatanının kadınlarını beğenmez sanki ruslar arasında doğup büyümüş gibi. aynı ülkede yaşadığımız için utanıyorum ya ne bu kıyaslama sürekli? Sende bir dean ackles misha collins brad pitt olamassın onlar kadar yakışıklı ve karizmatik olamassın. Ne yazık erkekler uzulmesin diye söylemiyodum ama bu soruyu yazanlarin çoğu Türk kızlarından darbe almış çirkin dombiliden başka bişi değil. öyle ki hayatı pc başında öküz gibi tıkınıp internette gördüklerimiz kadar güzel sancak kadar aptalsınız başka bişey demiycem (:
516 Yorumla- +1 yıl
Sen allahın yarattığına tap ben yaratana anlaştık? @kemalgs
- +1 yıl
Oranı buranı aç? Ne fotoğrafımı gördün oram buram açık? Allah demek için illa başörtüsü takıp heryerimi kapatmam mı lazım beyinsiz? Sanamı kalmış benim allahıma laf söylemek dinsiz seni. @kemalgs
- +1 yıl
Senin gibilerden kastın anan bacın olmasın canım? Insan işi kendinden bilirmiş. Beni o namussuz soysuz sülalenle karıştırma. Annen işini yaparken gözetlemeyi hiç yakıştıramadım bu arada sana. @kemalgs
- +1 yıl
Senin o oro. spu annen sözlerime çokta güzel yakıştı oro. spunun dölü. Anası bacısı got vermekten başka halt bilmez gelmiş ne diyo amna koydugumun cocugu. 10 tane fahise bir araya gelse senin gibi kaliteli oro. spu çocuğu doğmaz. Varoş seni @kemalgs
- +1 yıl
Anasını bacısını ters yatırıp düz siktiğimin köpeği götveren ailesi soysuz sopsuz tasmasız it oğlu it senii. ulan olmayan beyninle küfürmü ettiğini sanıyosun tipini siktiğmğn götsüzü? kuru bamya anana kalas sokar evire çevire kerhanede domaltıp sikerım o* çocuğu. kaşarın sıpası i*ne. * git gözüm gormesın senı bidaha iyice ayar ederim bak. s* travesti. @kemalgs
- +1 yıl
18mi? 8 tuşu basılı kalmış arkadaşın :Qadghgsshng @kemalgs
- +1 yıl
Saxo dedi saxo asfhjlksafk git sen onu ananin müşterilerine söyle tüylü bamya seni. Iykk @kemalgs
- +1 yıl
Sen elini becermekten vazgeç önce oro. spu çocuğu @kemalgs
Bu nerden cikti ben rusyada yasiyorum ve turkum. Yasadigim semtte cok cirkin kizlarda var. Rus kizlari guzel diye bir zihniyet olusmus aslinda ama iclerinde kalinca farkediyorsun ayrica rus erkekleride turk kizlarini begeniyorlar esmer kumral olduklari icin
85 Yorumla- +1 yıl
Salla.
- +1 yıl
Çirkin bir Rus Kızı ortalama bir Türk Kızına, ortalama bir Rus Kızı güzel bir Türk Kızına denktir ve güzel bir Rus Kızının dengi Türk Kızı yoktur. Rus Erkekleri Türk Kızlarının tribine katlanmaz. Rus Erkekleri Türk kızlarıyla evlenmek için 100 metre kare ev, araba, dolgun bir maaş ve düğün masrafına katlanmaz. Katlanırsa Türk Kızlarından da bunları bekler ama Türk Kızlarında bunlar yok. Ayrıca Rusların büyük bölümü fakirdir 45 metre kare eve de hiçbir Türk Kızı gelmez. 50 sinde içki içmekten berduş olmuş evin geçimini kadına bırakan bir erkeğide Türk Kızları kabul etmez. Bunlar anla.
- +1 yıl
Ruslar mi fakir kaldiklari evleri bindikleri arabalari bir gorsen agzin acik kalir. Ayrica cogu seyi yanlis biliyorsun aralarinda bulunmus biri olarak soyluyorum turk kizlarina ilgileri buyuk hatta universitede sayili turk kizlari var onlarinda ciktigi var. Rus lar ahlaki olarak begeniyorlar bu acidan ileriye donuk dusunuyorlar
- +1 yıl
Rusyanın en pahalı şehirleri Moskova ya da Saint Petersburg' da yaşıyorsun büyük ihtimal. O iki şehir dünyanın en pahalı şehirlerindendir ve ikisinin nüfusu 15 milyondur , 150 milyonluk Rusya'yı temsil etmez. 23 büyük şehri olan bir devlet hakkında önerme belirtirken sadece 2 şehrini kullanamazsın. Kişi başına milli hasılası Yunanistandan bile düşük olan bir ülkenin insanlarına zengin demen gerçekçi değil. Asgari geçim 6385 rubleye yani 109 dolara karşılanıyor. %12.7 si bu paranında altında geçinen bir ülkenin erkekleri bizim kızların ihtiyaçlarını nasıl karşılayacak bilemedim şimdi. Bu arada kaç Rus Erkenin ahlaka bakacağı da şüpheli. Onlarda ahlak için bu kadar naz niyaz çekmez. Sen Rus Kızlarına Türk Erkeklerini nasıl bulduklarını sor da doğru cevabı al. Allahtan hem içi hem dışı çirkin hem de havalı kızlar Türkiye'De yaşıyor eğer biz almasak kimse almazdı bunları.
+1 yılyaşın olmuş 31 hala rus kız rus kızı dolanıyorsun sdjkghsdf evde mi kaldın amca?
Sen git önce omzundaki kıvırcık kılları ve burnundan aşağı sarkan kılları aldır. Parfüm sıkmak yerine duş al ondan sonra rusun kralını iste bulmazsam serefsizim fdgjkdfgd
Anca g*tünü kaşırken bunları yazıp arada elini koklarsın.82 Yorumla- +1 yıl
nick mesaj uyumu :DD
+1 yılBence bizim kızlarımız daha güzel Türk kızları çirkin değil lakin bizim kızların sorunu çok daha farklı muhabbet amaçlı konuşmaya kalksan başka tarafa çeker terslerler daha o konuda avrupadan baya bir uzaklardayız :))) Ruslar ya da Avrupalılar rahat olduğundan belki sana öyle geliyodur :) Bizim kızlarımız kadar bakımlı değiller bence Turizm sektöründe çalışan biri olarak söylüyorum :D
122 Yorumla- +1 yıl
Evet de ben edep ve kültürden bahsetmedim ki :)))
+1 yılUlan sorun bizim salak Türk kızlarında. Alman erkekleri bize bayılıyor özellikle esmer kızlara. Tanıştığım her Alman`ın kafasında iyi eğitimli esmer bir Türk veya Asyalı bir kadınla evlenme düşüncesi var. Ciddiyim! Zaten Tayland olayları falan var bilirsiniz. Bir ortama girer girmez kafalar direk bana dönüyor. Acayip değer veriyorlar. Bazıları İslam`a da sıcak bakıyorlar. Hem yakışıklılar, hem anlayışlı ve kibarlar, hem de herşey yönünden aşmış ve geliştirmişler kendilerini.
74 Yorumla- +1 yıl
Sen uyu canım Almanlar kendileri gibi sönük sarışın kız beğenmiyorlar Asyalı kadınlar onlara doğulu, egzotik ve oryantalist geliyor. l*n hiç düşünmüyor musunuz Rus kadınlarında da mide var asıl onlar sizi napsın çıkarları olmadıkça sizinle birlikte olmazlar siz uyumaya devam edin
+1 yılsanırım siz bay mükemmelsiniz? Ruslara hiç bir zaman ozenmedim ve benim gibi birçok hemcinsim var. Anneniz Rus galiba? madem begenmiyorsunuz Türk kızlarını o zaman lütfen sanalda ve sokakta bizi rahatsız etmeyin. umarım bunun üstüne güzel (!) bir kıza tutulursun
71 Yorumlatamam belki türk kızları daha kaprisli tripli olur rus kızları daha anlayışlı alçakgönüllüdür o konuda haklısınız ama fizik olarak türk kızları daha güzeldir rus kızları ince uzun girinti çıkntı yok erkekler hep demez mi etine dolgun olcak biraz diye kıskanmak değil bu gerçekler. gidin rusyaya her kızdan yüz bulursunuz ama türk kızları hemen yüz vermez siz de bu yüzden rusları tercih ediyorsunuz ama iş evlenmeye gelse rusu değil türkü seçersiniz bundan eminim onlar bizi kıskansın :)
52 Yorumla- +1 yıl
Yani tutupta bir rus kızı bunlara sarmamı saracak börekmi yapacak çocukmu bakacak:))
Sürekli niye kıyas içindesiniz anlamadım. İsteyen istediğini beğensin. Kimseye çirkin dediğimiz yok. Elimiz ayağımız sağlam çok şükür. Bizi bu kötüleyen adamlar ilerde kocalarımız olcak yazık gerçekten.
90 Yorumlasiz kıyasladığınız için bizi kıskanıyomuş zannediyosunuz. Ben bir kız olarak rusların bizlerden daha güzel olduğunu söylüyorum çoğu kişide söyler zaten. Ama türk kızlarında da güzel olanlar var hakkını yememek lazım. Çoğu italyan erkeği de sizden yakışıklı ama biz bunu dile getirmediğimiz için siz kıskanmamış olmuyosunuz bilmem anlatabildim mi?:)
40 YorumlaCANIM NEDEN GENELLEME YAPIYORSUN bir türk kızı olarak ruslara taş çıkartıcak derecede esmer kumral kızlarımız da var. Heee bide şimdi siz eğer italyan ya da ispanyol erkeği olsaydınız tamam bunu demekte haklıydınız ama sizde de göbekler g*t baş dağılmış ortalama 180 cmcik olan erkeklersiniz hayır ispanyollar bile kendi kızlarının çirkinliğinden bukadar yakınmıyo siz hayırdır?
24 Yorumla- +1 yıl
Hahahahaha helal
+1 yılNedir bizim bu nataşalardan çektigimiz.. Kurban olun siz bize , kara kasli kara gozlu dogu kizina bunlarn beyaz tenliside var bir tanesidw benim ;) , mavi gozlu karadenut kizina , egeli selvikere, akdenizli , esmerlere kurban olun bize. tammmi :p ;p
41 Yorumla
+1 yılben kıskanmıyorum hatta yeriyorum bile çünkü cidden çok pislikler ve ilerde de çok çirkin oluyorlar hem ruhen hem fiziken.. sadece sevdiğim erkeği kıskanırdım, ki o ben yerine onlara bakıyorsa yol veririm. öbür türlü kızları kıskandığım yok şahsen
813 Yorumla- +1 yıl
Rus kızlarına karakter olarak laf ediyorsun ama Türk Kızları karakter olarak daha çirkin. Kendisinde olmayan şeyleri erkekten bekliyor ; ev, araba, düzgün bir iş, para. Kendi dengini beğenmiyor, dış güzellik olarak dengine değil daha yukarıdakilere bakıyor. Asla ve asla dengini beğenmiyor. Hepside eski sevgilim çirkindi onu nasıl beğendim diyor bu mu karakter.
- +1 yıl
pardon ama her kız aynı değil, nasıl her erkek şerefsiz, sabık, keko, kıro, sadece bel altı düşünen değilse, tüm kızlar da dediğiniz gibi para düşkünü, çok konuşkan, tripli, beceriksiz, çirkin vs değil. gidip yurtdışında yaşayın türk kızlarının değerini anlarsınız. orada ne beceriksiz, ne aklı şeyinde, ne aptal kızlar var bilseniz. tıpkı bizim türk erkeklerine laf ettiğimiz ama aslında sevgilisini en iyi kollayanın da türk erkeği olduğunun farkında olmamamız gibi =)
- +1 yıl
sapık* olcak o :D
- +1 yıl
Denginizi sevin, erkeğinize değer verin, yaşamasanızda cinselliğin normal bir şey olduğunu bir ihtiyaç olduğunu bilin yeter. Avrupalı erkeklerinde ilk günden yatağa gitmek istediğini bilin www.sabah.com.tr/.../italyan-erkekleri-ne-ister Bak ne demiş Türk Kızı Ayşe Özyılmazel. Ben de bir Rus Kızı alıp kim laf atcak kim bakcak diye peşinden koşturmak istemem. Güzel de olsa çirkinde olsa bir Türk Kızı isterim. Bizim kültürümüzün kızı toplumda nasıl davranılacağını bilir. Ama sırf kendinizi değerli kılacaksınız diye insanları aşağılamaktan reddetmekten ve selam vermemekten vazgeçin. Çünkü iş o noktaya gelince biz bu durumdan bıkmış oluyoruz. Siz maddi değerlere önem verdikçe bizde gördüklerimize önem veriyoruz.
- +1 yıl
iki tarafında haksız tarafları olduğunu kabul etmek gerekiyor. biz ne kadar burada yorum yaparsak yapalım illa ki kekoluktan vazgeçmeyen erkekler ve paradan vazgeçmeyen kızlar olacaktır. dediğim gibi her kız aşağılıyor, reddediyor ve maddiyata önem veriyor diye bir şey değil. fakat evet her erkek fiziğe önem veriyor. biz de istemez miyiz biraz duygularına da önem veren mantıklı akıllı olgun birini? öyle birileri oldukça kızların da burnu havada gezmeleri yanlış tabi. kim nasılsa ona göre de tepkisini alır yani. fakat HERKESİ aynı kefeye koymak çok yanlış. fakat çoğunluk öyle evet. mutluluğa hasretiz yani. ne zengin bir erkek ne güzel bir kadın hepsi yalan ve geçici
- +1 yıl
Keşke dediğiniz gibi olsa herşey sizde öyle davransınız hatta sen özelinde öyle davransan. Haklı olduğunuz bir şey var bende akrabam olan kızlarn Facebook diğer mesaj kutusunda kıllı göbekli, evli , yaşlı adamların mesaj yollyıp sizinle tanışmak istiyorum eşim olmanızı istiyorum gibi saçma mesajlar gelmesini sevmiyorum. Bende bu durumdan hemcinslerim adına utanıyorum. Büyük ihtimal aynı mesajları kopyalayıp kopyalayıp gönderiyor. Bunun dışında sosyal medyadan tanışmaya çalışmaya da karşıyım ne erkek ne kız öyle şeyler yapmasın. Ama dışarıdabir kaç kere gördüğümüz ve dikkatimizi çeken, üniversite gördüğümüz aynı ortamı paylaştığımız kızların düyanın her yerinde karşılığı verilen "merhaba" kelimesini karşıklıksız bırakması yanlış. Gözlerinin içine bakarak yapılan "Bir kadına beğenildiğini yüz yüze iken söylenmeli bunu hakediyorsun." teklifini Biscolata erkeği beklentisiyle reddetmekte yanlış. Ben tam 4 kere reddedildim ve bir kadın 4 kere reddedilse intihar ederdi heralde.
- +1 yıl
Hepside arkadaşlarım ve tarafsız kişilerce dış güzellik olarak en fazla dengimdi. İçi güzel diye teklif ettim kabul etmedi .4 kızda en fazla dengimdi. Şimdi profilime fotoğrafımı koyacağım ve beğenmedikleri çocuğu gör. Türk Kızlar bırak sevgililiği arkadaşlık için bile yakışıklılık istiyor.
- +1 yıl
Lütfen cevap verir misin?
- +1 yıl
evet bak az önce yine kopyala yapıştır yapan birinden iğrenç bir mesaj geldi ve ben ne yaptım? hiçbir şey yapmadım benim burada kötü ve ahlaksız herhangi bir yorumum dahi yok o kişinin bana mesaj atmasına sebebiyet verecek bir şey yapmadım halbuki.. gördüğün gibi iki cinste de bu insanlar bitmez tükenmez. haklısın ama dış görünüş iki cins için de geçerli ve mesela şunu diyim demek ki ya o kızlar seni iyi tanımıyordu ya da sen onları tanımıyordun. yani bir sinyal almayı bekle en azından teklif etmek için ki üzülme. düz teklif olursa bu kızı şımartmaktan başka işe yaramaz. bir de mesela ilk bakışta bazen birini beğenmezsin fakat tanıdıkça o sana sempatik gelir sevmeye başlarsın ya da tam tersi güzel diye çıkarsın ama iticinin tekidir o yüzden o dediğin kızlar gitsin yakışıklı ama pislik insanlar bulsunlar ne demek istediğimi anlarlar aynı şekilde fiziğe önem veren erkekler de ilerde bunlardan bir halt olmayacağını anladıklarında iş işten geçmiş olacak. ben sana hak veriyorum tabi ki
- +1 yıl
Bana bugüne kadar hiçbir kız teklif etmedi hatta bakmadı bile. Kız kankam ya da sevgilimde olmadı. Çünkü maalesef Türkiyedeki hemcinslerin kendinde olmayan güzelliği erkekten bekliyor. Teklif ettiğim kızların biriyle 3 kere buluşmuştum ve ortak arkadaşlarımız vardı ama reddetti. Ben tüm bunların acısıyla Rus Kızlar iyi demiyorum acımı içimde yaşıyorum. Açıkça sorarsan reddedilmektense keşke yabancı dil bilseydim diyorum açıkcası böyle. Yabancı bir kadınla evlenmek isterim çünkü maddi yükler tek benim sırtıma binmeyecek ve hakça bir ilişki yaşayacağım. Çekirdek aileyi kuran ev, araba, düzgün iş, birikmiş para tek benden gitmediği içinde hem mutfakta yardım ederim, hem ev işi yaparım hemde onu arkadaşlarıyla görüştürürm. Maalefe bazı kızların beni buna itti. Diğer erkek arkadaşlarımda böyle düşünüyor. Reddedilmek kimsenin hoşuna gitmez. O mesajlar konusuna gelirsek çok çirkin ama 100 kızdan birinin kabul eettiğni görmüşler ki o mesajları yolluyorlar.
- +1 yıl
ya bunun tiple ya da güzellikle ilgisi yok bence kişilikle ilgisi var sen hiç yolda yanında sevgilisi olan sana göre çirkin veya tipsiz birini görmedin mi ben görüyorum mesela diyorum aman bunun bile sevgilisi var diye ama şair ne demiş güzelliğin beş para etmez bendeki bu sevgi olmasa demiş tamam bazıları yakışıklı ister ama bazılarına göreyse de karakter önemlidir illa ki tipten gitmemiştir ben de birini reddetmiştim ama tipinde bir şey yoktu kötü biri de değildi ama bana uygun da değildi. ayrıca bazen ben de diyorm yabancı biri olsa ama inan biz bu ülkeyi begenmiyoruz ama dısarısı bence daha beter ve daha rahat. hem çalışan türk kadınları da var. reddedilmek kötü ama dediğim gibi kızda beklenti varsa etmek en dogrusu. kötü olayların üst üste gelmş olması herşeyn kötü olacgı anlamına da gelmz. beklmye devam. ayrca 100 kızdan 1 i pislikse bizim sucumz ne? o erkek de atmasın o da pislik ki bacısına atılsa iyi mi olur
- +1 yıl
Ben umudumu kaybettim; okyanusa bırakılan bir kibrit çöpü gibi bilinçsizce savruluyorum. Belli etmeyen kıza teklif etme dedin ama belli edenini görmedim artı birini beğeniyorsun ve o belli etmedi diye duygularını içine gömemiyorsun. 100 kadından biri kabul ediyorsa bizim suçumuz ne demişsin ama adam super yakışıklıysa kabul edilme ihtimali artıyor. Onun kabul edildiğini görenler çirkin , yakışıklı, yaşlı , ergen hepsi teklif ediyor , mesaj kopyalıyor. İnan bana kızlar belli etmiyorlar ama cinsel şeylerin içinde bulunmaktan çekinmiyorlar. Ben öyle yapmıyorum ve kendimden sorumluyum. Bir Türk Kızına kendimi beğendirmek içinde para hırsı ile yaşamayacağım. Battı balık yan gider artık.
- +1 yıl
kendin ol zaten kimse için değişme. mutlaka biri çıkacaktır emin ol illa herkes 18 ine 20 sine 24 üne gelince birini bulacak ve musmutlu yaşayacak diye bir şey yok. kimin kısmeti ne zaman cıkıyor belli olmuyor. dediğim gibi tiple ilgisi yok sana baktım elin yüzün düzgün bir insansın mutlaka olur yani. yeter ki sen kendin ol iyi biri ol yeter. kabul ediliyor demişsin tamam dış önemli ama iç daha önemli. hepimiz insanız cinsel dürtüler herkeste var önemli olan bunu saçma sapan yerde zamanda ve kişide dışa vurmamak zaten. ama inan her şey para ve tip değil yakınlarımdan biliyorum. kız arkadaşından para isteyen tipler var ve kıro ama kız seviyo mesela :D sen her kıza aynı bakma derim ben de her erkeğe aynı bakıyorum ama yanlış yapıyorum sanırım bilmiyorum
+1 yılşöyle diyim aslında soru yanlış türk rus diye bişey yok bence kesinlikle türk kızları daha güzel ve cekici yabancılar soguk navale... sadece görsellik var onlarda hepsi bu duygu, his yok her anlamda yüzeyseller bende sarısınım benide kıskananlar var ama rus degilim;)
33 Yorumla- +1 yıl
sarısınım diyorum kezban diyor kendileri önce dikkatli oku kemal bide rus kızlarıda size tapıyomuş zaten :)))
- +1 yıl
Soğuk nevale olan Türk Kızlarıdır. Rus Kızına merhaba dediğinde cevap vermesin için çok iyi giyimli, zengin, arabalı ve çok yakışıklı olmana gerek yok. Türk Kızları Allahın verdiği özelliklerden dolayı erkeği yargılarlar ve maddi beklenti içerisindedirler.
+1 yılGuldurmeyin ya hayatinda kac kere rusya'ya gittin de gordun? Internette shop'lu resimlere bakip bakip duruyorsunu , tamam turk kizlari abartilicak guzellikte degil ama sosyetik olan yerlere gelirsen gorursun guzel var mi yok mu :) ha sen ferrariyi kiskanma ancak bakarsin iste sahip olamazsin :)
32 Yorumla
+1 yılcunku ruz kizlari kasarin tam önde gideni ve oyuden cilveyle cinsel anlamda musluman kizlardan daha cok tatmin edzbildiklri icin kizlar kiskaniyor sahsen ben onlari cinsel tatmin edici fabrika gozuyle bakiyorum
not: o kizlar türk kizlarinin tirnagi dahi olamaz!53 Yorumla- +1 yıl
+1 yılNe sorun olcak.. Bu rus kadinlari ve sizin cuzdaninizin problemi :)) cok merakliysaniz nikahiniza alin hic sorun degil.. Sizsizde yapariz bunun latini.. Brezilyalisi.. Ispanyol.. Yunan erkekleri mesela uzakta sayilmazlar.. Biz basimizin caresine bakariz.. Sizede natasha larinizla mutluluklar :))
212 Yorumla- +1 yıl
Hayır Dünyanın en paracı kızları Türk Kızlarıdır. Ev, arabası, düzgün bir işi, parası yoktur ama erkekten bunları ister. Evlenirken tüm yükü erkeğin üzerine atarlar. Rus Kızları ise sorumluluğu eşit paylaşırlar.
- +1 yıl
allahala ben bugune kadar kimseden para almadim annem ve babam dahil 13 yasimdan beri kendime kazandim.. aslada bir erkegin parasini yemedim. bu konudada icim rahat.. bence sorun sende.. nerde bir bos hatun varsa seni bulmus..
- +1 yıl
Arkadaşım biz farklı ülkede mi yaşıyoruz. Bir Türk erkeği kız istemeye gidince mesleği sorulmuyor mu , evi arabası sorulmuyor mu?
- +1 yıl
geleneklere bakarsak kadinlarda mal gibi hamama goturulup inceleniyor.. bu kulturumuzde.. orf adetimizde olan birsey... ve kizlarini vercekleri herifin meslegini sormayan bir irk mi var?
- +1 yıl
Valla 24 yaşımdayım bir kızında hamama götürldüğünü görmedim. Öyle bir şey kalmadı. Evet dünyanın hiçbir yerinde erkeğin mesleği kadından iyi olsun denmez. Dünyanın hiçbir yerinde evlenmenin şartı sadece ve sadece erkeğin evinin, arabasının ve düzgün bir işinin olması değildir. Amerika da kadının çalışmaması boşanma sebebidir. Türkiye de ise geçimden erkek sorumludur. Ev geçindirmek kolay şey değil. Senin görüşün bir erkeğin evi olacak , parası olacaksa önem veridğiniz aşk nerede kaldı hanımefendi?
- +1 yıl
Cevap verir misiniz?
- +1 yıl
bu soyledigin butun hepsi erkek egemen sistemin yaratigi seylerdir.. ayrica boyle sacma sapan bir konu uzerinde tartismak istemiyorum daha fazla.. git al bir rus.. napak yani.
- +1 yıl
Bir de işine gelmeyen Türk Kızının kaprisleri ve işin içinden çıkması var tabi. Sanki eski kadınlar kaldı. Eski kadınlar erkeğinden izin almadan kapının dışına adım atamazdı. Erkeğinin yemekleri akşama hazır olur; AVM , tatil bilmeden evinde oturur çocuklarına bakardı. Erkek ev işlerine hiç yardım etmezdi. Erkek bunların karşılığında ev ve iyi bir iş sahibi olurdu. Erkek egemen sistem kalmadığına göre istedikleriniz fazladır. Bu istekdikleriniin içinde aşk yok ama tüm bunları bize yaptırıp bir de aşık olmamızı bekliyorsunuz. Ama Rusyada bir erkekten ev beklediklerini duymadım. 40 metre karede oldukça güzel yaşıyorlar ve erkekler içkiden berduş hale geldi mi kadın hayatla tek başına mücadele ediyor.
- +1 yıl
erkek egemen sistem kalmamismi? hahaha neyse ya cehalet iste napcan.. o yuzden sana yav he he diyorum.. tepe tepe kullan ;)
- +1 yıl
Sen ne mezunusun ki bana cahil diyorsun. Sizi bizden başka kimse çekmez.
- +1 yıl
Cehalet diplomayla giden birsey degil canım benim .. Ayrica ne kadar uzattin seny a beynimi diktin.. bir git ya
- +1 yıl
Türk Kızı olduğunu hemen belli etme ya. Tripli şey seni.
+1 yılSen bu kafayla gidersen, yakında sap olarak kalıp, kız olsun yeter diye bıyıklı kızlara bile koşarsın dostum benden söylemesi. Ve, fikir iyiymiş cidden. Artık Türk erkeklerinin de Şahin'den ileri gidemeyeceğini anladık eksik olmayasın. Bu yüzden BMW beklemeyin bence...
20 YorumlaKimseyle sidik yarışına girmem. Salakça genellemelerinizi kendinize saklayınız efenim.
Sizin bakış açınızdan bakacaksak eğer sizde çoğu ülkenin erkekleriyle yarışmazsınız. Türk erkeklerinin dünya ortalamasını düşürdüğünü bilemeden, gelip burada bik bik konuşarak ironinin anasını ağlatıyorsunuz.20 Yorumla
+1 yılErkeklerin Rusları beğenmesinin en büyük nedeni yaşayış biçimleridir bence. Güzel olabilirler, birşey diyemem.(Çirkinleri de var.) Hangi ülkeye giderseniz gidin, Türk Kızı kadar güzel bakan, sadık, fedakar kadınlar bulamazsınız. :)) Ve ayrıca asosyal olduğun her halinden belli. Sen anca internetten Rus Kızlara bakarsın. Ee internete de kötü koyarlar mı? Tabi yapıştırmışlardır en güzel en seksi fotoğrafları. Seni keklemişler. Çık bir bak oğlum, gezin az. O zaman bakış açın değişecektir.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılValla arkadaşım aslında bunun rus, alman veya fransızla alakası yok genelde tüm kadınlar birbirini çekemez mesela atıyorum kendimizi çok yüksekte görürüz ben en güzeliyim dersin ama senden daha güzeli ve başarı bir kadın gördüğünde kıskanırsın:)
Aslında kadın kadını çekemez ben kendime bir ayakkabı aldığımda arkadaşlar sorar nerden aldın diye derimki internetten ısmarladım halbuki 30 liralık ayakkabı:) söylemem oda almasın diye ama bu erkeklerde pek olmuyor:)
Ben kız kardeşini çekemeyen kıskanan abla gördüm sırf kardeşini ondan önce istemeye geldiler diye yapmadığını bırakmadı00 YorumlaBizim erkeklerimizde çok yakışıklıydı ruslar kucaklarına koşacaktı :/
türk erkeklerin %65sı göbekli oluyor zamanla burada bı anlaşalım.
maymun gibi kıllarla gezıyorsunz hadı bız buna alışığız ama onlar?
içki içenlerin %70i ağzıyla değil baska yerıyle ıcıyor hadı bız bununda altndan gelmeyı öğrendık pekı onlar?
Ve onlarda cinsel özgürlük var gözü kaydıımı kapıya koyar buda var tabi.
Daha say say bitmez ya -,-34 Yorumla- +1 yıl
katil katil katil mukemmelsin bebegim
- +1 yıl
Ha birde altını çizmek ister rus kızları türk erkekleriyle oluyormu oluyor pekı neden hiç düşündünüzmü? tabı arada istisna var ama çoğunluk genel olarak soruyorum bir kendınıze sorun ruslar neden türk erkeklerıne bakıyor bu tıpımızle bu aptallığımızla ve hala cahil kalmıs insanlarımıza rağmen? ben söylıyım mı? Türk erkekleri aptal ve akndırılması kolayda oyüzden.
türkiye gırmek mı sıtıyor yoldan bırını cevırsa evlenıp gul gıbı gecınır gıder hayır dıyen yok cunku.
parayamı ıhtıyacı var turkıyede 2 ksıının altına yatarak çok iyi para kaldırır cunku bızımkıelr salak ıstedıklerı akdar verırler 1 gece için. he yuksek mıktarda parayamı ıhtıyacı var? parası olan turk erkeğinin aklını celmesı 10dk. bir dekolte açsa tum erkekler önlerınde bayılıyor. köle gibi oluyorsunuz l*n . daha say say bıtmez kısa ve öz bırsey dıyım KULANIYORLAR. - +1 yıl
Yorumlara bakarken senin yorumunu gördüm de pekbi dikkatimi cekti demissinki maymun gibi kızlarla geziyorsunuz demissin onların içinde sende varsın bunu bir kabullen senle illaki biri cikti
Ayrica aptal demissin senin babanda bir türk erkeği bunu aklından çıkarma kimse rusun peşinde değil adam öylesine bir yazmış hepiniz cokmussunuz :)) sizde yabancı erke diye geberoyosunuz ona birşey diyen var mı :-)
bak haklısın ama bende rus erkeklerine bayılırım cidden çok karizmatik gereksiz kıskançlık yapmayan özgüveni tam adamlar bir kere yaşayan herşeyle seks yapmak gibi bir sıkıntıları yok yalnızca hoşlandıkları kadınlarla oluyorlar bn de rus erkeği istiyorum kardsim en azından bolşevik ihtilali onların aklına gelmiş ;)
35 Yorumla- +1 yıl
Alman erkekleri ve Rus erkekleri muhteşemler
- +1 yıl
Rus Erkekleri aynı gece yatağa gitmek isterler. İtalyan erkekleri cafede geçirilen 2 saatten sonra yatak ister ve ertesi gün aramaz.
www.sabah.com.tr/.../italyan-erkekleri-ne-ister
Oku.
canım şimdi seninde bir Josh Duhamel, Bradley Cooper, Ben Affleck olduğunu zannetmiyorum. eğer çok meraklıysan -ki rus kızları sizin gibilere çok meraklıdır- en yakın zamanda bir uçak bileti bulup gitmeni öneririm en azından bir terbiyesiz daha eksilmiş olur ülkemizden :)
10 Yorumla
+1 yılTürk kızların rus kızlarını kıskandığını ilk defa senden duyundum... O. r. buları kim kıskanır ki? O... buların peşinde köpek koşar bunlarda türk erkeği oluyor... Bu söylediklerim açıklayıcı oldu mu kardeşim :) ?
60 Yorumlaasıl türk erkekleri niye bu kadar fahişe düşkünü :D evet güzel ola bilirler ama sadece yatakta. alıp ne kendine eş yapa bilirsin, ne evine hanım, nede çocuklarına anne. hem size göre güzel ola bilir benim eşim iğreniyor mesela))
72 Yorumla
+1 yılKiskanacak olsam güzel Türk kızlarını kıskanırım sonuçta ben Türküm onlar apayrı ırk. Asyalilar çekik biz esmer ve kisayiz onlar ise sarisin mavi gözlü ve uzun bir ırk. Ama sizin anlamadiginiz bunlar sadece kızların sorunu değil siz de aynısınız ki sizden olan çocuklar da böyle oluyor. Annelerimiz Rus erkekleriyle evlense biz de siz de kısa esmer olmazdi heralde. Napalım güzellik yüzünden her birimiz sarısin uzun ırklarla mi evlenelim? Ben istemem Turk isteyen dolu Türk erkeği de var biz birbirimizle evleniriz siz de Rus bulun o zaman ne diyelim. Rus Kazak kızlarına Türk erkeği dedin mi abaza diyor az mantikli olun tek derdiniz cinsellik olmasın bu yuzden mesafeliyiz ve igrenc oluyorsunuz boyle. Öyle de Ruslar camda Türk gözlüyor sanmayın 10000 tanesinden biri Türkle evlenir belki o kadar bile değil. O da oranın kötü şartlarından kurtulmak için. Zenginse evlenen daha çok olabilir tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTürk kızı bir çok yönü gerçekten mükemmel olmasına rağmen en kötü yönü cinselliktir. Oda erkek için en önemli şey olduğu için ne yazıkki Ruslar önde he bu cinsellik yönünü geliştiren ve erkeğini tatmin eden Türk kızı yok mu vardır tabiki ama çok az bulan zaten ömrü uzar yaşlanmaz.
Çoğu Türk kızı o günah bu ayıp diye erkeği ile helâli ile birşey yapmaz Buda eksi bir yöndür. Türk kızlarının tek geliştirmesi gereken yönü cinsellik diğer yönler öyle ya da böyle tolera edilir.51 YorumlaGüzellik beğenilmek ve arzulanmak için bir etken, ya da erkek egosunu tatmin etmek için (bak güzel kızlayım)
Özgüveni olmayan kızların yaşayacağı bir durum eğer farklı kişilik özelliklerine güvenmiyorsa ya da sevgilisinin sadece güzellik için başkasına gideceğini düşündüğü biriyle birlikteyse tabi ki kıskanır.
Sadece rus kızını değil komşu haticeyide kıskanır arkadaşı fatmayıda kıskanır...:))))00 Yorumla
+1 yılcevabı kendiniz vermişsiniz zaten:) türk kızlarını murat fiat renault grubuna sokup rus kızlarını ferrari olarak yorumlarsanız herşeyle karşılaşırsınız. Kadınlarda beğenir güzeli ama bazen abartılıyor bu beğeni.
parası yetmeyip bu modellere kalmış durumuna düşürmeyin kendinizi01 Yorumla- +1 yıl
erkeklerin de tüm türk kadınlarının biskolata erkeklerini istediğini düşünmesi gibi bişey bu. ikisi de güzel mi güzel
+1 yılGuzel kadinlari irk ayrimi yapmadan kadinlar kiskanir aslinda. Bu siz sumuklu Turk erkeklerini paylasamadigimizdan degil, evrimsel bir sey. Gergedanlarda da disiler arasi rekabet var:) ve senin yerinde olsam cok da gozumu yukarilara-gercek anlamdada Rus kizlarinin boy ortalamasinin bizim erkeklerinkenden uzun olmasi gercegi- dikmezdim malum sonunda gece yatakta kafani cevirdiginde yaninda yine bir turk kizi bulucaksin
00 Yorumla
+1 yılBenim hatun ukraynalı
ve türk arkadaşlarım da
kıskanma yok
Bir yerinden element
uydurma :)))150 Yorumla
+1 yılRus kızlarını neyine bakarak sevdiğiniz belli :d abazaların övgüsünü almayımı kıskanıcam, rus kızlarını övüp türk kızlarını yerenlerin hali belli zaten, umursamaya değmezler
61 Yorumla
+1 yılyabancı merakı işte başka bir deyişle özentilik. . siz sanki türk olan tüm güzel kızları elde ettinizde ruslar kaldı. :) çirkin ve kendine güvenmeyen kız kıskanır. güzelliğinin farkında olan da güzel ya da çirkin der geçer. sen hep çirkin kızlara denk gelmişsin ki kıskanıolar diosun. :D güzelse güzel çirkinse çirkindir yani ülkeye göre pek değişmio şahsen benm düşüncem.. :D
20 YorumlaOna bakarsan İspanyol erkekler de Türk Erkeğini siker atar.
112 Yorumla- +1 yıl
Onlar direkt yatak istiyorlar be güzelim.
yoo, ruslar gibi her önümüze gelene vermediğimiz için gereksiz insanların gereksiz kıyaslarına maruz bırakılıyoruz. Bir gtr r34 bir supra bir rx7 ferrariyi kıskanmaz. Çünkü doğru kişiyle birlikteysek geri kalanlara kök söktüreceğimizi biliriz. Yapı meselesi sıradan beyinler anlamayabiliyor. :)
00 Yorumlaböğüruyorsunuz namuslu kiz da namuslu kiz sonra ruslar ferrari oluyor. hay ben size :))
90 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKıskan da vardır elbette ama ben kıskanmıyorum, sadece Türk erkeklerinin olmayacak duaya amin demelerine anlam veremiyorum ve çok gülüyorum. Rus kızları uğuna yapmadıkları saçmalık kalmıyor, tatil beldelerinde çok gördüm:)
719 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılpehhh tapıyorlarmış sevsinler, kullanıyorlar sizi siz de kara kaşıma kara gözüme çarpıldı sanıyorsunuz:)
Cevap sahibi+1 yılNeyse siz avutun böyle kendinizi, Ben de bencil ve bir halttan anlamayan Türk erkeklerini sevmiyorum, Çok da umrumdaydınız.
- +1 yıl
Bizi kullanmıyorlar. Bunu neden dedin? Mesela ne yapıp dakullanıyorlar örnek ver?
Cevap sahibi+1 yılValla çok çirkin ve hatta yaşlı erkeklerle çıkan rus kızları gördüm, sence bu adamların neyine hayran kalıyor rus kızları, kimse beni kandırmasın, gece kulübünde kendi gözümle gördüm, adamlarla tek gecelik ilişki yaşayıp parasını da alıyorlar. Tabi genelleme yapmayayım ama çoğu böyle.
Cevap sahibi+1 yılYa da Türk erkekleri güzel kadınları seviyor, Rus kızları da tipsiz ve paralı Türk erkekleri seviyor, zevkler ve renkler tartışılmaz tabi, bir şey diyemem.
- +1 yıl
Para yeme konusunda Türk kızına hiçbir milletin kızı yetişemez. Türkiyede sevgilide olsan evlide olsan tüm sorumluluklar erkeğe yıkılır. Ev, araba, para, düzgün bir iş kadından değil erkekten istenilen şeylerdir. Sevgiliyseniz 20 kere erkek hesap öder ama 1 kere kız ödeyince kız arkadaşlarına lafını yapar. Türk kadınları da yaşlı erkeklerle evleniyor. Türkiyeye gelen Ruslar A sınıfı değiller ve kültürsüzdür 200 milyonluk Rusyayı buraya gelen 10 milyon Rustan tanımayın. Onlarda karakterli ve iyi niyetli. Ben de Rus Kızlarına meraklı değilim kendime hanım yapıp onu kıskanmak kıçını başını örtmek istemem. Ama sırf sizin bu nazınızdan dolayı oraya kayıyoruz söyleyeyim. Ben Rus Kızını ikna ettim mi evsiz bile evlenenbilirim.
Cevap sahibi+1 yılO zaman git rus birini bul ne diyeyim, bir ben bulamadım hesap ödetecek erkek, herkes aynı değil, hiç bir erkeğe hesap ödetmedim daha doğrusu ben de ödedim o da, erkek ödesin diye diğer kızlar gibi beklemedim. Bak bu konuda biraz olsun haklısın, aç gözlü paracı Türk kızlarının ceremesini benim gibi aptallar çekiyor. Ama şunu kabul et, Türk erkekleri de madem şikayetçi bu paracı Türk kızlarının, neden onların peşinden koşuyorlar dört nala?
- +1 yıl
Ben aslında çok sahipleniciyim. Sevgilim olmamasına rağmen içimdeki erkeklik iç güdüleri beni bir kıza iyilik etmeye , hesap ödemeye ona çay, kahve, yemek ısmarlamaya itiyor. Hani Rus Kızı olsa belki beklemez ama ben bir kızı eve bırakmak ona evine kadar eşlik etmek onu akşam vakti ortalıkta bırakmamak stiyorum. İçimdeki şeyler çok sahiplenici. Aslında öyle ısmarlanaan şeylere de laf etmem benimde hoşuma gidiyor. Ama inan bana Türk Kızları evlenmek için ev istiyor ve bir ev almak yeme içme, kadınlarla para harcama olmadna 10 yıl çalışarak para biriktirmeye bakıyor. Bir erkek tüm bunları yapınca tipsizleşiyor yaşlanıyor ama tüm bunlara rağmen Türk Kızı adamdan bir de aşk istiyor. Bunlar çok zor şeyler. Bir ev 160 bin Türk Lirasından aşağı değil. Sevgililikte bile özel günler kadınlara yarıyor mesela erkeğe bir kazak bir gömlek almak yok. Bence Türkiyedeki kadınlar çok şanslı başka bir ülkede bir erkeğin üzerine hem ailesi hem sevgilisi hem eşi bu kadar yüklenemez.
- +1 yıl
Eğer sen bunları yaptırmıyorsan sevgilin ve eşin çok şanslı olacak.
Cevap sahibi+1 yılBu bahsettiğin paracı kızlardan hiç bir zaman olmadım desem, en son sevgilim demiyorum, sevdiğim adama resmen ağzımla kuş tuttum yaranamadım. Hesabı genelde ben ödedim, adam bir kere ödedi, hiç bir özel günü hatırlamadı, daha doğrusu hatırladı da, hatırlamadım numarası yaptı, ben ise, senin dediğin gibi bir kazak almadım, neler neler aldım Fanatik FB li olduğu için doğrum gününde gittim orjinal forma aldım, yılbaşında baya yüksek fiyata saat aldım, hala taksitlerini ödüyorum, helal hoş olsun, karşılığını bir zaman görmedim. Milletin paragöz kızları gibi ev araba da istemedim, sonuçta o da çalışıyor ben de, evlenseydik zaten beraber evimizi de alırdık arabamızı da , ben onun sadece sevgisini istedim, ama beni kullanmayı seçti. Buna ne diyeceksin? Türk erkekleri ne kadar da aksini söylese, karşılarındaki kız güzelse tamam, içi b*k gibi de olsa önemli değil, ağzına sıçan böyle kızların peşinden it gibi koşuyor.
- +1 yıl
Sen de yakışıklı erkeklere bakmışsındır. Bak kendi dengin bir erkekle sevgili olsaydın o hesapta öderdi, sana hediyede alırdı en önemlisi gönlünü hoş ederdi. Sen de kendi dengini reddederek yakışıklı bir erkeğe bakarsan maddi şeyler bekler. Çünkü güzel kızlar ve yakışıklı erkeklerin talibi çok olur; yedekte insan tutarlar. Türk Kızları dengi yakışıklılıktaki erkeği beğenmiyor ve en yakışıklısına bakıyor her zaman. 4 kıza sevgililik teklif ettim kabul etmediler. Tarafsız kişilere sordum sen ondan daha iyi dış görünüşe sahipsin dediler. Yani dediğim gibi eden bulur.
Cevap sahibi+1 yılHayır yakışıklı değildi, aynı bankada çalışıyorduk, zenginde değildi, ama ben seviyordum o sevmiyormuş demek ki:(
- +1 yıl
Baş harfin S ile mi başlıyor senin?
Cevap sahibi+1 yılHayır C ile başlıyor, niye, birisi mi zannettin?
Cevap sahibi+1 yılDemek istediğim ben nesli tükenmek üzere olan hala aşka ve sevgiye inanan ve değer veren aptallardanım ben. Bu bahsettiğim erkek de sayemde kendini dünyanın en yakışıklı erkeği sanıyor:(
- +1 yıl
Bursa'da isen tanıyorum.
Cevap sahibi+1 yılEvet de nereden tanıyormuşsun, anlat bakalım tipim nasıl?
Cevap sahibi+1 yılBursa da oturuyorum evet
- Kişilik & Karakter konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılGizliyi ac da tipini gorelim, kendinu motorsiklet sanan bisiklet cikma sende.
72 Yorumla- +1 yıl
Kezbanlarin salyalarina bile degecegini sanmiyorum. Ozguvenin zeplin ama tipinin su balonu olduguna da eminim.
B'nde düşünüyorum ya sen kendini ne sanıyorsun? Bnce senin değerin bir arabayla falan değil direk bir hayvanın değeri kadar. Hayır hayır hayvana tabiki haksızlık olur. O beynini değiştir. Yoksa değiştirirler. Adam ol. Senin annen Rus mu sanki?
23 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca bence siz bizim değerimizi bilmiyorsunuz. Bundan sonra bende. Türk erkekleriyle hayatta ya çıkarım ya evlenirim illa Amerikan Meksikalı Japon Koreli falan olmalı yani. Onlar daha tatlı bakımlı yakışıklı vücutlular en azından. Tüm yabancılar ama Türk kızlarını beğeniyorlar ve güzel olduklarını söylüyorlar. Bence siz değerimizi bilmiyorsunuz
Hamd olsun Allah yaratmış güzeliz güzellerde... ama sana sunu deyim Türk kızları rus kizlari gibi g. t baş açarsa en az onlar kadar nam yaparız... ayriyetten efenim sen kendine hiç diyormusun Kıvanç kiiim ben kim bak kolay olsun diye Türk örnek verdim neden çünkü ÜLKEMIN INSANI bir BASKA
02 Yorumla- +1 yıl
İşte Rus Kızları için Kıvanç olmaya gerek yok. Her türlü bakıyor. Ben Türk Kızları kötüdür diyemem ama aynı uğraşa, isteğe, tanışma emeğine, eve, arabaya, iyi bir mesleğe daha iyi bir Rus Kızı alınır.
+1 yılOlum onların Rus kızlarını çekemedikleri yok bizim erkeklerle alıp veremedikleri var :) Türk kızları varken sende Gidip rus kızlarına mı bakıyosun be :D
85 Yorumla- +1 yıl
Diğerleri gibi her erkeğe yüz vermiyorlar bu kötü birşey mi? Seçici davranıyorlar...
- +1 yıl
aynen sanki kötülediği ırkta annesi bacısı yok
- +1 yıl
Aynen... @semirami25
+1 yılOnu geçtim de böyle konuların altına, rus candır falan yazan kızlar ne komik yaa.
Bizden tamamen zıt bir ırkın erkeklerin dikkatini çekmesi gayet normal.
Ben de sarışın ya da kızıl bir erkek görünce hayran kalıyorum.
Erkekler olayı o kadar uzattılar ki, ruslar can, türkler tükaka meselesi haline geldi durum.
Bu da yeterince can sıkıcı. Beğenmeyin demiyoruz, karşılaştırma yaparsanız, kıskanırlar tabi.10 Yorumla
+1 yılHepiniz toplanıp Rusyaya gidin de kurtarın bizi bu kıskancliktan :-)
81 Yorumlaturk kizlarina laf atacagina donup bir kendine baksan ya. acaba bir italyan erkegi karizmasinda misin? . yoksa toros olup bir Lamborghini olamadigin icin mi gizliden paylaşımyaptin?
31 Yorumlal*n öküz senin annende bir Türk insanın anasına bile saygısı kalmamışsa insanmıdır. Türk kızları 1 tane Ar namus yok Ruslarda olsun diğerlerinde olsun
40 Yorumla
+1 yılUlan herkes tarafından reddedilince sonra Türkler kezban. Kendi ırkdaşını aşağılama ulan it diyeceğim ama. Hadi öyle olsun. Şike sürülecek yüzün tipin yoktur la daly. rk
42 Yorumla- +1 yıl
Türk Kızları kendi dengini beğenmez ne maddi ne manevi anlamda. Evi yok ev ister, arabası yok araba ister, parası yok para ister ve her yerde hesabı erkeğe ödetir. Bu maddi ve manevi külfetlere katlanmadan hakça bir ilişki yaşamak için Türk Erkekleri Rus Kızlarını ister. Çünkü hem güzellik hem de karakter az parayla elde edilir.
- +1 yıl
Cevap verir misiniz?
+1 yılHay rus kızları kadar başınıza taş düşsün emi:) o rus kızları sizin odunluklarınıza katlanmaz söyliyim.. Ayrıca çoğu en kibar tabiriyle ahlak yoksunu 1637282. olmak istiyosanız hayırlı olsun:))
40 Yorumla
+1 yılabi şimdi rus kızlarının güzelliği de kabul edilmiştir. Ama her türk kızı çirkin olmadığı gibi her rus kızı da güzel değil tabi onlarin oralarin ırkındanmıdır suyundan havasindanmidir cogu da hatun gibi laf yok :D
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 861 cevap paylaştı. türk der geçerim
rusların yüzü ne kadar güzel olsa da alt taraf E_5 kara yolu olmuş207 Yorumla- +1 yıl
Temizlikten bir haberler, öyle ormanda geziyormus hissi verir sana:)
Antalya'ya gittikten sonra neden kıskanlyolr anladım manken doğmuş hepsi * boyu bizden almış onlara vermişler :D ama güzellik yönünde pekde iyi diyemem televizyondakkler kadar güzel değiller kaş yok kirpik yok sarı sarı
22 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılrus kizlarini kiskanimiyoruz sadece kisaslamaniz cok acimasiz boylarimiz 150 160 guzumuzun guzelligide olmuyabilir ama hicbirimiz tipimizi secemiyoruz dinimiz geregi toplum gereginden dolayida rahat degiliz uzgunum dostum bakire cirkinim beni disliyabilirsin
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇoğunlukla esmer tenli bir toplumuz, onların da en dikkat çeken yönleri açık tenli olmaları, zıtlar birbirini çeker.. ikincisi boyları, ben açık tenli severim ama 1.70 üstü kızların çoğu deve gibi bence. Yani ben 1.79'um ama uzun hatunların çoğu estetik gelmiyor
00 Yorumla
+1 yılhıcte bıle asıl onlar bızlerı kıskanıyo ya bızım gıbı ev hanımı olamadıkları ıcın en ıyı kız turk kızı untma :)
51 Yorumla- Devamını Gör (231)
Devamını Gör(276)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar