
Kaos benim göbek adım
Hiç işim olmaz
Kaos yaratırım alır çekirdeğimi çitler izlerim sonra 😅
Ortalığı karıştırmazsam günüm iyi gecmez 😂
Benim cevabım…
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bir yerde kaos oluşur, ilk müracaat noktası ben olurum. Gider, duruma el koyar, kaosu sona erdiririm. Toplumsal çevremin Kenan Evren’i denilebilir bana.
Kaos olduğunda başvuralım o halde 😅
Kaos olduğunda başvur, motivasyon lazım olduğunda başvur. Neyim ben, Jhon Wick mi? 😂
Diğer soruma gelmedin oraya gelseydin birde sponsorum olacaktın ahahaha 😂
Keşfetten denk gelmemiş demek ki. 😅😂 O zaman da Ali Koç muyum ben derdim. 😂😂
Hepsine evet diyorum 😅
Yanlış cevap. Hiçbiri değilim. 😂😂 Benden olsa olsa Levent Kırca olur. 😂😂
Aahhaha beklemediğim cevap 😂
Beklediğin cevabı vermeyeceğimi bilmen gerekirdi. 😅😂
Ben diğerlerinide beklemiyordum ki ama levent kırca sürpriz oldu😂😂
Sürprizlerle doluyum 😎😎😂😂
Bir tık birşeyler hatırlatıyor bana yapmaaa😂😂
Faruk abiyi hatırlatıyorsa zaten onu asla unutamayacaksın 😂😂
Çok kötüsün al işte kaos yaratıyorsun 😅
Faruk abi iyidir, kaos yaratmaz. 😅😊
Çünkü kaosun kendi 😂
Bak bu doğru. Ben kendim kaosum zaten. 😂😂
Ohaaa sende mi? 😅
De ayrı 😂😂
Al işte 😂😂 ben muafım o konular da 😅
Bakırköy’den misin Manisa’dan mı? 😂😂
Manisa da yaşamış olmam sayılır mı? 😂
Mümkünse görüşmeyelim öyleyse 😂😂
Ahaha cözümlerin adamı korktu 😂
Korkmadım, Manisalıların canını sıkarım genelde. 😂😂 Üzmek istemedim. 😂😂
Hee o manisalıların sorunu 😅ben sadece yaşadım orada. Trabzonluyum ama orada da yaşamadım 😅
Türkiye’nin her yerine el attın da Türkiye’de yaşamıyor musun yoksa 😂😂
Ben sonradan türkiyeye geldim 😅 16 yılda 4 şehir de yaşadım. Son durak şimdilik İstanbul
Ohh ohh gezin daim olsun 😂😂
Beddua ettin sanırım 😅
Dua mi beddua mı sen seç 😂😂
Beddua 😅 yoruldum artık şehir değiştirmekten.
İstanbul’da kalmak daha berbat bence.
İstanbul benim için aşk fazlasıyla aşığım bu şehire 😌
Züğürt avuntusu. 😅😂
Sana göre 😌 benim gözümden görsen şehiri anlarsın
Gözün bozuk demek ki. 😂😂
Cevap
55Cevap
İşim olmaz benim bildiğim şeyleri bilseler varya üff jsjsjs her şeyi bil bilmiyormuş gibi yap.
Bizler kaosun sonlandırıcıları olanlardanız ama kaosla beslenmek istersem de çok güzel kaos yaratabilecek potansiyel mevcut. 😃
Meselaa 😅 kaos izlemeyi seviyor olabilirim
İzleyemem ben müdahale ederim kaosun başlatanı ben değilsem inanılmaz yapıcı biri oluyorum. Fakat sinirlendiğimde kimse beni sakinleştiremez öfkem dinene kadar duramıyorum
Hiç müdahale etmem ucu bana dokunmuyorsa yesinler birbirini 😅
İnsafsız gördüm seni 😃 ben duramıyorum ortamı sakinleştirmek görevimmiş gibi illa atlıyorum.
Niye izlesene oturup 😅 sacma sacma şeyler icin kaos yaratıyor işsiz insanlar 😅 ben çok eğleniyorum en son izlediğim kaos miraz kavgası mesela 😂 sonuc hepsine 10bin lira girdi dosyadna cekilme parası ahahahah
Evdeki pirinçten de oldular yani aptallar :)))
İşte böyle kaosları izlemek aşırı keyifli 😂😂
Kaos benim göbek adım. Arkadaşıma kırmızı don aldırmış adamım ben 😂
Ciddi misin 😂
Ohaaa sen de bayaaa olaylar var 😂
böyle görselde ki gibi yılan kızların mutlu edilmesi neyse bir şey demiyorum bacımcım 😒
Sanki daha çok değer mi görüyorlar ne
tabii ki öyle
Genelde kaosları bitiren oluyorum 😂
Ama sinirlenirsem işte o zaman kaosları başlatan olurum
Kaos cıkaralım mı 😂
Kime karşı 😂
Hiç fark etmez😂
Adres ver çocukları toplayıp geliyorum 🤣
İşte yaa😂😂
Kaos sevmem. Ben sakinlik insanıyım fazla hareketlilik bunaltır. Olay, kargaşa vs olabildiğince uzak durduğum şeyler.
Eskiden ortalığı kızıştırır kenara geçer izlerdim. Şimdi sadece geçiyorum. Değmeyin bana demekle yetiniyorum
İs yerinde ortaya genel konuşuyorum, herkes alinabilir ahahahah
Evet sevgilimi kıskandığım zamanlar aşırı kaos olurum ben.
Evin içerisinde minik şovlar yapıyorum tabikide dhndns
Hayır yapılan ortamlarda da bulunmak istemem huzur iyidir
Hayır ben uslu bir insanım. Genelde kaosun ortasında buluyorum ama kendimi.
Yaratılacak bir kaos varsa yaratırım ama genelde bu toplara girmem
Basit insanların işi. Akıllı insan işiyle basit insan kişiyle uğraşır
Evde yaratirim sadece o da maksat eğlenelim çocukluğumdan beri yaparım
Çok uğraştığın mod luğu neden geri verdin.
Yok ebesinin hörekesi😅
Art niyetli olduğundan emin olduğum ve hakettiğini düşündüğüm kişiler sözkonusu olduğunda acımam yaparım. Keyifle birbirlerini yemelerini izlerim 💅
bu mesaj gerçek değildir umarım sadece eleştiri içindir. temiz seven kalmadı mı ya? seveni arıyorum
Kaos teorisine göre şu an yapacağın Ufak bir değişiklik ileride çok büyük sorunlara neden olur.
Bazen hakedene (kardeşime) hakettigini veriyorum 😄
Açıkçası yok insanların huzurunu bozmak eğlenceli bir şey değil
Birkaç defa oldu. Haklı olduğumu düşündüğüm için yaptım elbette.
yok yaaa, ortalığı karıştırmam, karıştıramam.😀
Hiç sevmem. Kaos yaşatana cehennemi sunarım.
Kaosu izlerim ben ne işim olur canım hazırı varken 😂
Kendi oluşturduğum kaosun içinde yaşıyorum. Ortalıkla pek işim yok.
Kaos yaratmaya bayılırım. Nasıl bir kaos olduğuna bağlı.
Ben anca burnumu karıştırırım sonra da üstüme silerim
hiç işim olmaz yaratılan kaosları seyrederim ama lkdmfg
Ortalık yansın küle dönsün, benzinleyen ben olayım. Kötülüğün kaynağı olmaya bayılırım
Ekteki gibi değil ama lakabım mikrop. Yani mesela iş arkadaşlarımla uğraşmayı severim.
Uğraşamam kafam kaldırmıyor bu aralar. 😂
He yoksa yaparsın 😅
Yapardım eskiden yanlış mesajlar filan 🤣
Ohaa neler yaptın 😂😂
Birisine mesaj atarken yanlışlıkla diğerine attığım olmuştu 😂
Ahahah çok iyi ya😂
Çok karışıyor sonra ortalık 🤣
Sende kenara cekip izliyorsun dimi sonra😂😂
Yok be kıvırmaya çalıştım.
Hiç o tarz işlerin içinde olmadım, olmam da..
İyi akşamlar...
Yok bea kaostan beslenmem ben :)
Yahu pardon yanlış oldu (az daha kaos çıkıyordu :😀)
İyi akşamlar...
Yok bea kaostan beslenmem ben 🙂
evet oluyor
bundan zevk aldığım da doğrudur :)
Kaosu yaratmayı da o kaosu yönetmeyi de severim..
Tamda öyle his veriyorsun 😅
😅
Maliyeyi karıştırmıştım ister istemez
Onu nasıl başardın 😅
İlk mükelleflik zamanlarımdı tahakkuk bölümüne gitmeden vezneyw gitmiştim zaten 5 kişiyi yarım saat beklemiştim veznede adam çayını içip yanondakiyle muhabbet ediyor sıradakiler umurlarında değil neyse bana sıra geldi verdim kağıdı bana tahakkuk ettir öyle gel dedi bende arkamdaki surada brkleyen kişilere durumu söyledim olumlu karşıladılar , sonra tahakkuk ettirip geldim veznedeki hödük bana tekrar sıraya geç demezmi , ki sıradakiler bile bişey demiyorken bu zırto bana dunu diyor bende uzandım yakasından tutup çaktım bi tane güvenlikler geldi tuttu falan milleti kışkırttım bende saldım üstlerine zaten millette dolmuştu o zamanlar
Oooo baya karışmış ortalık
Hayır benlik değil kaos entrika sevmem
kaos benim göbek adım kaosu yaratır bütün şıkları uygular sonra oturur düzeni kurar yer sofrasında rakımı içerim çay bardagından:)
hiç olmaz uslu biriyimdir ben
Basit hesaplar içinde olmadım.
Hayır hiç benlik bir durum değil.
Hiç anlamam o işlerden
Çok olmuştur, ama haksızlık karşısında olur 😅
Yok hayır, kaosla işim olmaz
Hayır, kaos yaratmam.
Kaos benim işim 😂
Var mı kaos hikayesi 😅
Olmaz mı hayatımı yazsam roman olur 😂
Yok ya olmaz ben de
Kaos cıkaralım mı poncik 😎😂
Aaa olmadı 😒
Herhaldee kaossuz yaşanır mı :D
Hiç işim olmaz
Her zaman efuli
kaosları ben kendim çıkarırım
Sakinlik ve kriz yönetimi severim
O karakterde bir insan değilim.
kaos severim maalesef :D
Lafımı atar geri çekilirim ve olanları izlerim
evet oluyor
bundan zevk aldığım da doğrudur 🙂
Hiç işim olmaz sevmem
Hiç işim olmaz, seçeneğini seçtim
Göbek adım kendisi😂😂
Hiç uğrasamam kaos olan ortadamdan da kaçarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?