27 yaşında bu hafta kuran kursuna başlayacağım çok mu geç kaldım sizce?

27 yaşındayım, namaz kılmayı bile bilmiyorum hayatım okumakla geçti güzel sanatlarla geçti dine çok uzak kaldım gördüm bir rüyadan etkilenip ilk defa dine yöneldim son 3 aydır. Eskiden gereksiz israf para harcardım aşırı durumum kötü şu an borçlar, dövmelerim var biraz açık giyinirdim. Ve zina yapmışrım. Neyse rüyamda Azrail gökten inip bogazıma yapışıyordu vaden doldu dedi sonra kuran gördüm alev aldı. Lütfen bi şans daha dedim son şansın dedi zor uyandım o günden beri kafam manevi şeylerde. deprem olayımdan beri içimde bi ölüm korkusu var zaten neyse Dalga geçmeyin geç mi kaldım heyecanlıyım nasıl olacak değişik hissediyorum Kendime eşarp bakıyorum şu an tuhafım
Güncellemeler
+1 yıl
Küçükken çocuklar kuran kursuna giderken ben resim piyano kursuna giderdim onlarla köylü diye dalga geçerdim içimden şimdi bu yaşta başlıyorum hayat ne kadar tuhafmış
Güncellemeler
+1 yıl
Bu Salı başlıyor heyecanlıyım inşallah anlayabilirim
27 yaşında bu hafta kuran kursuna başlayacağım çok mu geç kaldım sizce?
Cevapla