Kadının doğasının eksikliği doğuştan mı gelir?

Ne istediğini bilmeme, sadece boşa yaşamak, her zaman daha iyisini aramak, küçük şeylerle asla mutlu olamamak, aklın hep daha zengin olanda, daha kaslı olanda kalması vs.

Kadınların yüzde 80'i erkeklerin yüzde 20sini arzular diyor bir söz. Para cidden önemli bir şey, ama parası olan adam iflas etti mi kadın yine gidecektir.

Ben heteroseksüelim ama kadınlar daha komplike ve daha karaktersiz. Bu nedendir?

Kadının doğasının eksikliği doğuştan mı gelir?
Cevapla