Kadının doğası merhamete neden kapalıdır?

Mesela birçok kızla görüştüm fakat merhamet kadınları etkilemiyor. Manipüle etmek, olayları uygun dil yerine kadını ezerek konuşmak kadınları daha da çekiyor.

Her kadın aynı mı acaba diye düşünmüyor değilim. Çünkü 50 kadınla konuştuysam 50 si bile merhameti, samimi sevgiyi istemiyorlardı. Ben

Çevremde gördüğüm kadınlar olsun, sokakta gördüğüm kadınların yanındaki adamlar olsun hep kadını ezen kadının üstünde hakimiyet kuran tipler. Kadınların dünyasında merhamete neden yer yoktur? Merhametli erkeği neden pasif görürler?

Kadının doğası merhamete neden kapalıdır?
Cevapla