Kişilik & Karakter Orta boylu erkeklerdeki özgüven neden uzun boylu erkeklerde yok 🤔 ? TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Orta boylu erkeklerdeki özgüven neden uzun boylu erkeklerde yok 🤔 ? Yoksa var da egoya mı dönüşmüş? 🤔🤔🤔 #mutlugünler Orta boylu erkeklerdeki özgüven neden uzun boylu erkeklerde yok 🤔 ? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bunun boy ile ilgisi yok ama türk kızları 5 metre erkek istediği için 170 erkeğin biraz öz güveni düşük olması normal... 1 2 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl 5 metre değil ya 2 olsa yeter 🤪 u Barış_LonelyForever +1 yıl Güzel hatrın için 2 olsun :P :D
Suyolutugce Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Boy boy erkekleri mi test ettin sen😂hemen hemen her sorun erkekler üzerine kız senin ne olacak bu halin böyle 😂 1 3 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Test ettin derken ayıp oluyo ama 😬 sadece onlar gelip konuşabiliyor ama diğerleri sadece ciğerci kedisi gibi kalıyor 😬 Yorumla Suyolutugce +1 yıl Ne biliyim hiç senin gibi dikkat etmedim erkek boylarına😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Takıntın yoksa demek Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Belkide onlara göre kısa olunca gormuyorlardir sizi 😂 1 9 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Beni göremiyorsa birbuçuk metrelikler pire gibi kalır 😬 Yorumla Mrengineerac +1 yıl Kendini göstermeyi bilmiyorsundur belki 😂 ya da cirkinsindir 😂😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Güzellik görecelidir tabi ki 🤷🏻♀️ Yorumla Mrengineerac +1 yıl O zaman uzun boylu arama bence yine de sen bilirsin 😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Bana kurban olsunlar be ben gibisini bulmuşlar da 😃 Yorumla Mrengineerac +1 yıl Sendeki bu özgüvende kimsede yoh 😂 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Ama bahtım da yok 😃 Yorumla Mrengineerac +1 yıl O tercihlerinden kaynaklı Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Bilemicem artık Yorumla
Kalemsorarkagıtsusar Takip Et Xper 5 Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Evet uzun boyluyum ama bununla övünmüyorum. Kısa boylu arkadaşımsa kendini gösterme çabasında. 1 0 Yorumla
tunabroe Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl “Bacak kadar boyu türlü türlü huyu” boşuna dememişler 🤭 1 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Belki de herşeyi egoya bağladığımız için göremiyoruzdur. Bilemiyorum 🤔 1 0 Yorumla
Predator12 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bugün bununla ilgili bir söz söylemiştim özgüven ve boy ters orantılı diye benim görüşüm 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Abla ben 182yim simdi ne oluyorum ben ona gore davranim orta boylu muyum kisa miyim 😀 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Özgüven durumunun boy ile ilgili olduğunu düşünmüyorum yetişme şekli hayat şartları olabilir 0 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Neyse ki ne uzun ne de kısayım. 1 6 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl tamam işte ortasın demek ki Yorumla guapomorena +1 yıl Orta dediğin hangi aralığı kapsıyor Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl 170 180 arası Yorumla guapomorena +1 yıl 181 uzun mu Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Uzun orta arası bişi işte üff ona mı takılalım 😬 Yorumla guapomorena +1 yıl ahahaha Yorumla
initio Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çekil ayağımın altından tosba. 1 1 Yorumla TokEvinAçKedisi_ +1 yıl Küstahsın Yorumla
pembeçiçekli Takip Et Xper 4 Yaş: 41 , eic 30% +1 yıl Mevzu boy değil biliyorsunuz bunu... 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Yooo çoğu öz güvenli olur 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Kişilik kaynaklı o özgüven bence boy farketmez 🍀 1 0 Yorumla
AskeriiMühendissss Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Tipsizşm diye Boyum uzun olsa ne yazar 1 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı. Kiskanmayin. d 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bunun boy ile ilgisi yok ama türk kızları 5 metre erkek istediği için 170 erkeğin biraz öz güveni düşük olması normal...
5 metre değil ya 2 olsa yeter 🤪
Güzel hatrın için 2 olsun :P :D
Boy boy erkekleri mi test ettin sen😂hemen hemen her sorun erkekler üzerine kız senin ne olacak bu halin böyle 😂
Test ettin derken ayıp oluyo ama 😬 sadece onlar gelip konuşabiliyor ama diğerleri sadece ciğerci kedisi gibi kalıyor 😬
Ne biliyim hiç senin gibi dikkat etmedim erkek boylarına😂
Takıntın yoksa demek
Belkide onlara göre kısa olunca gormuyorlardir sizi 😂
Beni göremiyorsa birbuçuk metrelikler pire gibi kalır 😬
Kendini göstermeyi bilmiyorsundur belki 😂 ya da cirkinsindir 😂😂
Güzellik görecelidir tabi ki 🤷🏻♀️
O zaman uzun boylu arama bence yine de sen bilirsin 😂
Bana kurban olsunlar be ben gibisini bulmuşlar da 😃
Sendeki bu özgüvende kimsede yoh 😂
Ama bahtım da yok 😃
O tercihlerinden kaynaklı
Bilemicem artık
Evet uzun boyluyum ama bununla övünmüyorum. Kısa boylu arkadaşımsa kendini gösterme çabasında.
“Bacak kadar boyu türlü türlü huyu” boşuna dememişler 🤭
Belki de herşeyi egoya bağladığımız için göremiyoruzdur. Bilemiyorum 🤔
Bugün bununla ilgili bir söz söylemiştim özgüven ve boy ters orantılı diye benim görüşüm
Abla ben 182yim simdi ne oluyorum ben ona gore davranim orta boylu muyum kisa miyim 😀
Özgüven durumunun boy ile ilgili olduğunu düşünmüyorum yetişme şekli hayat şartları olabilir
Neyse ki ne uzun ne de kısayım.
tamam işte ortasın demek ki
Orta dediğin hangi aralığı kapsıyor
170 180 arası
181 uzun mu
Uzun orta arası bişi işte üff ona mı takılalım 😬
ahahaha
Çekil ayağımın altından tosba.
Küstahsın
Mevzu boy değil biliyorsunuz bunu...
Yooo çoğu öz güvenli olur
Kişilik kaynaklı o özgüven bence boy farketmez 🍀
Tipsizşm diye
Boyum uzun olsa ne yazar
Evet, narsisim derecesinde hem de.
Boyu. Uzun. Aklı. Kısa derler. Bu. Atasözu
Bende güven yok boyum 1.90
Kiskanmayin. d
Kesinlikle Ego