2.07 104 kiloyum 19 a yeni girdim ve uzamak istemiyorum elimde olsa 1.70 de kalmak isterdim her şey ergenlik ile başladı birden boy atmaya başladım yattagımın boyu o zamanlar 1.75 falandı ben 1 senede 1.99-200 olmuştum tek kişilik 1.75 boyunda yatağa 2 Metre boyumla 100 kilomla 10 sene katlandım kısayken böyle derdim yoktu yatağa sıgıyordum daha sonra neyse yeni yatak aldı ailem şu an 2.20 boyunda çift kişilik bir yatakta yatıyorum onu geç millet genelde uzak duruyor benden 2.07 104 kilo olunca karşı tarafa duruşumla bile korkutuyorum birde şu var üniversite veya lise ortamlarında benim yerime 1.70 bir erkekle kızlar ilgilendiği zaman genelde kinleniyorum bu çogu uzunda vardır adam 2 metre falandır ya da 1.94-1.95 kızlar onla ilgilenmez gider 1.65 çocukla konuşur bu sefer uzunda delirir siniri bozuluyor yani uzunlar uzayanlar genelde kompleksli oluyor kendimden biliyorum onu geç ben şu an 1.70 falan olsam kilomda 56-60 olucaktı oh rahat heryere sığarım kimse çekinmez mutlu mesut yaşarım 2.07 olunca yatağa sıgmama kilonun 100 den fazla olması agır olmak insanların çekinmesi psikolojiyi kötü etkiliyor ne yazıkki birde uzun erkekler genelde ucube gibi çirkin olmuyor ama itici at hırsızı hanzo dağ ayısı denilen tiplerin çogu uzun tiplerdende çıkıyor çevremden biliyorum tabi yakışıklı uzunlarda var istisna birde dikkat ettim genelde ucube çirkin ezik fesat kısalarda oluyor ama eli yüzü düzgün mavi gözlü zayıf tatlı minyon diyebilicegimiz erkeklerde nedense genelde hep kısalardan orta boylulardan çıkıyor uzun olup aşırı babyface sayısı genelde az oluyor buda uzunlar için eksi elimde olsa yeminederim 1.70-1.75 babyface 55 kilo bir erkek olmak isterdim insan gibi hissederdim en azından şimdi boy 207 cm kilo 105 olunca ister istemez herkese tepeden bakma saçma sapan düşünceler oluyor sizce dediklerim doğrumu? Haklımıyım?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Olm sen kesin 170 falansin uzunlara bilenip ikidir ayni soruyu farkli sekilde soruyorsun.
Hayır bu ilk sorum
Kısa falanda değilim yemin ederim uzunum sadece 1.78 falan olmak isterdim herkes uzun olmak istemez
kısa boylu bir adam 60 kilo olsa bile sıska görünmüyor. Uzun boyluysa 90-100 kilo olması gerekiyor, bu da boyundan dolayı psikolojiyi etkiliyor. Ne yazık ki çok fazla zorluk var, kilolu olmak vs. Ayrıca kısa boylu bir erkek Leanor, Dicaprio veya Brad Pitt gibi bir şeyse veya Avrupalılar gibi sarışın, mavi gözlü bir bebek suratlıysa bence en iyisi o. Avantajlı boy 1,75-1,80 arasıdır
Cahil olduğun buradan belli, uzun olduğumu kanıtlamama gerek yok ama senden yedi ceddinden sülaleneen boyum uzun bunu anlam kısa sürmedi ama uzun olunca çok kilolu oluyorsun, sığmıyorsun yatakta, insanlar korkuyor, sana bakıyorlar, tabi bilmediğin şeyler var. 1.40 boyundasın diye uzun boylu insanların hayatlarının çok iyi olduğunu sanıyorsun, bir daha yazma bana seni beyinsiz, ben senden daha uzunum on yedi yaşındasın. Uzun boylu insanların biraz kibirli olduğuna eminim, bunu kendi adıma biliyorum, bu yüzden ortalama boyda ve biraz kilolu olmayı dilerdim, ama sen ne demek istediğimi anlamazsın, cahil cüce.
İstanbul'da yaşıyorum, gelin boyumuzu ölçelim. Sizde yoksa başkasının boyuna laf etmeyin. Boyum 2.07 ama 5 yıl boyunca 1.80 boyundaki yatağa sığmaya çalıştım. Tanrıya şükür yeni bir yatak aldım. Şu anki yatağıma sığabiliyorum. 2.20 boyundadır. Mevcut yatak uzunluğu ve 100 kilonun üzerindeyim neden bahsediyorsun Nasıl mutlu olabilirim? Keşke 1.75 ve 55 kilo olsaydım. AQ cahil cüce bu dediklerime ancak uzunlar katılır senin gibi cüceler inanmaz
Ne attın be. Son iki yorumu okumadım. Gecenki soruda 193'tün şimdi 207 mi oldun? Bayagi inandiricisin.
Bu tip cevap veren Senin gibi kızlar harbi m. alsınız he her şey boy değil cahil boyun getirtdigi sorunlar varda sen bilmezsin 1.40 20 kilo olduğun için 2.07 105 kilo olsan görürdün annenin *
Hehehe bak nasıl belli ettin rengini mk cücesi.
Kardeşim gel İstanbul a ölçülelim burdan sallayarak olmuyor eminim 1.50 falansın sen bu kadar kudurduguna göre lan m. l ben zaten orta boylu olmak istiyorum bu yüzden başlık açtım demekki baya uzunum bunu anlaman gerekirdi cahil yataga bile sıgmadım yeni yatak aldım diyorum senin gibi cahillere laf anlatmak zor ya cidden yazma daha elimde olsa 1.75 falan olmak isterdim AQ sen kısasın diye herkesi kısamı sanıyorsun? Cahil işte A. k
Okumadım. Gerçekleri soyledigim icin kudurdun. Burada kız hesabi acan harunlar gibisin, siz kendinizi belli etmiyor saniyorsunuz ama kabak gibi ortadasiniz. Kisa boyunu da al git.
hayatımda ilk defa biri bana cüce dedi AQ sevindim😂😂
Ağlama da.
Keşke 1.75 60 kilo bir zargana olsaydım AQ 2.07 105 kilo olunca psikoloji bozuluyor benim ideal kilom zaten 100 falan buda psikolojiyi bozuyor mallesef
Aynen aynen.
Sen gerçekten cahilsin. Uzun olduğumu kanıtlamam gerekiyor mu? Kısa olsaydım böyle bir soru sormazdım. Her uzun boylu insan boyundan memnun değildir, cahil yobaz.
Ya yeminederim cahilsin sende yoksa başkasına sallama sen üzülürsün klavye delikanlısı madem bu kadar uzunsun telgram versene? Adres veriyim gelin ölçülelim yemez ama dimi
5 sene yataga sıgmadım yeni yatak aldım diyorum sen hala ne anlatıyorsun yatağa uzun seneler sıgmayan yeni yatak alan kilosu 100 ü geçen biri basketbolcu degilse tabikide memnun değildie boyundan her uzun memnun değil de senin gibiler anlamaz 1.45 olduğun için😂😂
Tamam hadi inandık say Bi sus
ikile
Boddy yap knk
2 metre üzeri olmak psikolojiyi kötü etkiliyor kilonun fazla olması ve benzeri sorunlar
kısa boylu bir adam 60 kilo olsa bile sıska görünmüyor. Uzun boyluysa 90-100 kilo olması gerekiyor, bu da boyundan dolayı psikolojiyi etkiliyor. Ne yazık ki çok fazla zorluk var, kilolu olmak vs. Ayrıca kısa boylu bir erkek Leanor, Dicaprio veya Brad Pitt gibi bir şeyse veya Avrupalılar gibi sarışın, mavi gözlü bir bebek suratlıysa bence en iyisi o. Avantajlı boy 1,75-1,80 arasıdır
2 metre nedur gecmis olsun
, kısa boylu bir adam 60 kilo olsa bile sıska görünmüyor. Uzun boyluysa 90-100 kilo olması gerekiyor, bu da boyundan dolayı psikolojiyi etkiliyor. Ne yazık ki çok fazla zorluk var, kilolu olmak vs. Ayrıca kısa boylu bir erkek Leanor, Dicaprio veya Brad Pitt gibi bir şeyse veya Avrupalılar gibi sarışın, mavi gözlü bir bebek suratlıysa bence en iyisi o. Avantajlı boy 1,75-1,80 arasıdır
Evet 2 Metre üzeri olmak psikolojiyi ciddi etkiliyor kilonun boydan kaynaklı fazla olması ve benzeri sorunlar