Uzun boylu erkekler neden kısalardan kendini daha üstün görüyor?

2.07 104 kiloyum 19 a yeni girdim ve uzamak istemiyorum elimde olsa 1.70 de kalmak isterdim her şey ergenlik ile başladı birden boy atmaya başladım yattagımın boyu o zamanlar 1.75 falandı ben 1 senede 1.99-200 olmuştum tek kişilik 1.75 boyunda yatağa 2 Metre boyumla 100 kilomla 10 sene katlandım kısayken böyle derdim yoktu yatağa sıgıyordum daha sonra neyse yeni yatak aldı ailem şu an 2.20 boyunda çift kişilik bir yatakta yatıyorum onu geç millet genelde uzak duruyor benden 2.07 104 kilo olunca karşı tarafa duruşumla bile korkutuyorum birde şu var üniversite veya lise ortamlarında benim yerime 1.70 bir erkekle kızlar ilgilendiği zaman genelde kinleniyorum bu çogu uzunda vardır adam 2 metre falandır ya da 1.94-1.95 kızlar onla ilgilenmez gider 1.65 çocukla konuşur bu sefer uzunda delirir siniri bozuluyor yani uzunlar uzayanlar genelde kompleksli oluyor kendimden biliyorum onu geç ben şu an 1.70 falan olsam kilomda 56-60 olucaktı oh rahat heryere sığarım kimse çekinmez mutlu mesut yaşarım 2.07 olunca yatağa sıgmama kilonun 100 den fazla olması agır olmak insanların çekinmesi psikolojiyi kötü etkiliyor ne yazıkki birde uzun erkekler genelde ucube gibi çirkin olmuyor ama itici at hırsızı hanzo dağ ayısı denilen tiplerin çogu uzun tiplerdende çıkıyor çevremden biliyorum tabi yakışıklı uzunlarda var istisna birde dikkat ettim genelde ucube çirkin ezik fesat kısalarda oluyor ama eli yüzü düzgün mavi gözlü zayıf tatlı minyon diyebilicegimiz erkeklerde nedense genelde hep kısalardan orta boylulardan çıkıyor uzun olup aşırı babyface sayısı genelde az oluyor buda uzunlar için eksi elimde olsa yeminederim 1.70-1.75 babyface 55 kilo bir erkek olmak isterdim insan gibi hissederdim en azından şimdi boy 207 cm kilo 105 olunca ister istemez herkese tepeden bakma saçma sapan düşünceler oluyor sizce dediklerim doğrumu? Haklımıyım?

Uzun boylu erkekler neden kısalardan kendini daha üstün görüyor?
Cevapla