Ahiret cennet cehennem tanrı ceza reankarnasyon falan filan yok öldün toprak olucaksın sadece böyle düşünürsek… Ahiret yok diye kendimi bozmam falan duyar yapmadan yorum yapalım lütfen
Ölümden sonra hiç bişey olmasa hayatınızda ne gibi değişiklikler yapardınız?
Böyle olduğunu düşünüyorum zaten ve hayatımda değiştirdiğim bir şey yok. Kumar, seks, uyuşturucu, dolandırıcılık, hırsızlık vb suçlara karışmıyorum. İyi biri olmak için din gerekmiyor. Vicdan insanın içindeki tanrıdır. Yani bir değişiklik yapmamıştım.
Insanlar zaten dine göre yaşamıyor sorulduğunda muslumanim demekten oteye geçmiyor pek. Bizi limitleyen sey genelde normlar ve kurallar oluyor din degil. O yuzden ateist de olsak adam öldürmüyoruz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ben sonradan ateist oldum. dini ibadetleri falan birakmak disinda hayatimda bir degisiklik olmadi.