
Erkekler ve kadınlar kişilik olarak yer değiştirseydi dünya daha mı iyi olurdu 🤔
#KişilikKarakter
Selam yakışıklı diye laf atarlar kesin 😂

Erkekler ve kadınlar kişilik olarak yer değiştirseydi dünya daha mı iyi olurdu 🤔
#KişilikKarakter
Selam yakışıklı diye laf atarlar kesin 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yoo olmazdı, erkek gibi kadınlar ve kadın gibi erkekler türedi zaten. Daha bktn bir şey bence.
😂😂
Ortalık abaza kadından geçilmezdi, geceleri dışarı çıkmaya korkardık.
Ay düşüncesi bile korkunç.😨
Herkes yerinde kalsın
Değiştirmiş durumda gibiler zaten..