Dünyayi kadinlar yonetse her sey daha mı iyi olurdu?

Dünyayi kadinlar yonetse her sey daha mı iyi olurdu?

female rage'imi bir kenara bırakarak bu fikre hiç katılmadığımı söylemek istiyorum 💔 sadece kadınlar ya da erkekler olmamalı, kadınlar da erkekler de birbirini dengeleyen iki unsur. "osmanlida kadınlar yönetime karıştı, işler de karıştı" demeyin lütfen İngiltere'yi göz önünde bulundurun...

Dünyayi kadinlar yonetse her sey daha mı iyi olurdu?
Cevapla