Bundan sonraki amacım empati duygumu daha fazla geliştirmek! ✊🏿✊🏿


Empati duyguma 10 veriyorum maalesef.. hep iyi niyetli olduğum için insanları kırmamayı fazla düşünüyorum
Teşekkürler ✨
Ricalar💫
9 olur büyük ihtimalle. o derece ki birisi ağlayınca benimde gözlerim doluyor onun dertlerini dinlerken
Empati duygum varda biraz daha artması için şey ettim
Cevap
15Cevap
Bu konuda kendime 10 veriyorum çünkü gerçekten bir şey olduğunda karşı tarafı düşünerek hareket eden birisiyimdir.
Maalesef 10. Empati yaptığım için kimseye kötü düşünemem ama çoğu insan yapma becerisi olmadığı için kalbimi kırar.
10 derim herhalde 😅, çok çabuk empati kurabiliyorum, iyi anladığımi da düşünüyorum o hâli
9 puan. Sadece kötülüğe karşı empati yapamam.
Sekiz olsun
sekiz
8 verelim
10 üzerinden 20 ben biraz b. kunu cıkarıyorum 😅
9/10
10 üzerinden 10
10 tam puan aldı benden.
8 alırım
Tabii
On üzerinden 7
6...
8 veririm
5 kâfii
10/6
Dokuz
10/10 olur
en az 8
10 dan fazla bile
10 falan
benim 10/10
8 verebilirim 😄
10 üzerinden 11
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar