Kendi fotoğrafını paylaşan insanlar ve pek paylaşmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Bir arkadaşım var hiç sosyal hesabı yok. Sadece Twitter onda da paylaşım yapmıyor kişisel hesap gibi bile değil daha güncel aktüel haberlere bakıyor. Bir de sürekli geziyor. Gerek yurt içi gerek yurt dışı. Denk geldiğimizde de hep yaşadıklarını anlatıyor gezdiği müddet boyunca. Çok keyif alıyorum gerçekten ve imreniyorum ona. Bir tane daha arkadaşım var sürekli eli telefonda. Sürekli kendini çekiyor. Günde en az 2 kez kendini çekip atar. Buluşalım diye tutturur hadi bir selfie yapalım der. Paylaşır. Ama 2 saat berabersek abartısız 20 dk muhabbet ederiz. Hep telefondadır eli. Çok da severim aslında kendisini ama bu Instagram sonrası bir çok insanda bir değişim oldu. Evet güzel bir arkadaşım ama sürekli kendini paylaşmak ne kadar gerekli bir durum? Story atana kadar bir sürü selfie çekiyor, yarım saat aralarından bir tanesini seçiyor, story attıktan sonra kimler bakmış diye sürekli tekrar tekrar bakıyor. Bir randevu bu şekilde israf edilmemeli. Bu ihmal beni kötü hissettiriyor. İşimden kendime ayıracağım zamanı boşa harcamışım gibi geliyor. Sizce de instagram sosyal ilişkilerimize, psikolojik sağlığımıza zarar vermiyor mu? Sanki herkesin içinden kendini pazarlamayı seven bir canavar çıkardı instagram.. Herkes çok güzel, herkes çok mutlu, herkes en özel. Ama muhabbetler monotonlaşıp bayağılaştı

Kendi fotoğrafını paylaşan insanlar ve pek paylaşmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla