Tüm gece acildeydim alırım bir geçmiş olsun😔, size serumlu fotoğrafımı atabilirdim ama cici bir kızım atmadım. ☺️☺️☺️ Hadi itiraf edin hiç serumlu fotoğraf attınız mı? Ya da ne düşünüyorsunuz serumlu fotoğraf atanlar hakkında?
Öncelikle geçmiş olsun. Açıkçası bana itici geliyir erkek ya da kadın fark etmez serumlu fotoğraf paylaşan insanlar bana ilgi hastası gibi geliyor bilmiyorum ne kadar bana katılırsınız ama o insanlara karşı bir önyargım var
Atmadım çünkü bana gerçekten hasta olan insan o an ınstagram fotoğrafı derdine değilde sağlığının derdine düşmeli atanlarda bu yüzden çok saçma geliyor insan hastayken sosyal medyayı değil sağlığını düşünmeli bence çoğu kişininde takipçilerinden ilgi ve geçmiş olsun mesajı almak için paylaştığını düşünüyorum ama gereksiz bir uğraş
Acilden bildiriyorum... O serumları size başka türlü yakamızı bırakmadığınız için takıyoruz çoğu zaman. Aslında sadece plasebo etkisi var. Bir serumla bir şişe su aynı etkiye sahip.
Ahhh ölüyom yaa inanırmısın sevgilimden ayrıldım da bugün 7bin tane antibiyotik içip intihar etmeye çalıştım ama azrail inadınaa yaşa diyip ruhumu almadı
İnternet & Teknoloji konusunda 440 cevap paylaştı.
gecmısolsun paylasmadım ama saglık sektorunde oldugum ıcın serum olayları ya da bırının serumlu foto paylasması bana dogal gelıyor fesatlancak bırsey yok bana gore. ne ıstıyorsa onu paylasır. kımene..
Ben serumlu yatarken babam fotoğrafımı çekip aile whatsapp grubuna atmıştı 😂. O kadar da atma demiştim. Bence serumlu fotoğraf atanlar sevilmek önemsenmek istiyor. Fark edilmek istiyorlar.
Geçmiş olsun sana 😞 hiç paylaşmadım paylaşanlardada merak ediyorum o hasta haliyle resim çektirip onu sosyal medyaya atıp birde yorumlarda nasıl fink atabiliyorlar 😄
İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.
Yok öyle bir şey hiç paylaşmadım. Fazla aşırıya gidiyor insanlar bazen. Yediğin yemeği, aferdersiniz tuvalette yaptığı şeyi dahi çekip atacaklar. Wcde büyük çıkarma keyfi diye :D
Yani ben sevmiyorum böyle yok hasta oldum, yok acilde ağrı sızı içinde hissediyorum, yok öldüm bittim deyip kameraya da poz vermelerini ama herşeyin başı sağlık geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin
Hic birsey fark etmez sonuc olarak yaptigin gosteris ama ailene ama tanimadigin insanlara o yuzden kalkip da cok sey fark eder diyip de kendini komik duruma dusurmeeee
Benim dusunce yapimda bir problem yok hergun insanlar hastanede cenazede banyoda yemek de paylasim yapiyor sirf kendilerini gostermek icin simdi bir daha dusun sorun benim dusunce yapim mi yoksa sizlerin paylasimlari mi
Canim Şu an yazdigin site sosyal medya urunu yani sosyal medya kullaniyosun ayrica isminin gizli olmasi birsey degistirmez sonuc olarak paylasim yapiyosunnn
Hayır. Çok ucu açık cümle kullanıyorsunuz. Cevabını bildiğiniz her soruya cevap veriyorsanız sizi zorlayabilecek çok soru sorabilirim :) Deneyelim isterseniz
En İyi Cevaplar