Sosyal medyada veya bu sitede kendi fotoğrafı yerine hoşlandığı bir fotoğrafı kullanması sizde nasıl izlenim bırakır?
Şahsen ben sizlerin göz zevki bozulmasın diye kullanmıyorum çünkü kimsenin göz hakkına giremem yani, korkarım😨

Sosyal medyada veya bu sitede kendi fotoğrafı yerine hoşlandığı bir fotoğrafı kullanması sizde nasıl izlenim bırakır?
Şahsen ben sizlerin göz zevki bozulmasın diye kullanmıyorum çünkü kimsenin göz hakkına giremem yani, korkarım😨

İnsanlar herkese açık bir yerde kendini göstermek istemiyor olabilir. Sanal özellikle bu tarz yerler kimliksiz girilip kafa dağıtılan yerler. Klavye arkasından, bunun özgürlüğünden faydalanılabilinir
Sanırım bazı insanlar gerçek kimliklerini gizli tutmak istiyor. Ama bu biraz kafa karıştırıcı olabiliyor, özellikle de kimin kim olduğunu unuttuğunda
Cevap
11Cevap
Bir şey düşünmüyorum kendi tercihleri. herkes özgürdür.
asıl kullananlara kötü bakarm. milyonlarca ne idiği belirsizin olduğu bir ortamda neden foto paylaşırsn. yarın o fotonu alığ başka yerde başka şey için kullandıklarnda da ağlarsn artk
Vesikalık foto olsa neysede normal poz verilmiş fotoğrafı nerede ve nasıl kullanan olur merak ettim
Sosyal medyada nasıl görünmek istediğimizi secebiliyoruz. Neden secmeyelim ki
Ayrıca ben bir fotoğraf bile kullanmıyorum 😅
Sosyal medyada pek aktif biri değilim kimsenin profili ilgimi de çekmiyor bu konuda nötrüm.
Düşündüğüm bir şey yok, isteyen istediği resmi kullanabilir✌🏻
ksde veya twitterda kullanmazsa mantıklı ama Instagram wp saçma geliyor.
Ben de karanlıkta yakışıklı olduğum için kullanıyorum ağabey.
Atatürk dururken kendimi koymam.
Vay aslan kardeşim benim.
canımsın sen
Hakaret sansüre uğradı galiba sjsjs
yok canımsın yazdım kanka sansürsüz hdhsj
@aliceahrass Heee teşekkür ederim 😅
Çünkü fotograflarimiz çalınıyor çok normal
Bir insan sosyal medyaya fotoğraf eklese bazıları çalıp adına sahte hesap açıp milleti dolandiriyor ya da senin resminle senmişsin gibi yazisiyor tehlikeli
Yapmadığımız birsey için suclanip iftiraya magruz kalabiliriz bu gibi durumlar için kadında erkekde foto koymamakta hakli
Tercih meselesi bir şey düşünmem
Hiçbir şey düşünmüyorum.
Herkesin kendi görüşü nasıl özgür hissediyorsa
Ünlü olmak istemiyor😅
Tercih meselesi. Olumsuz düşünmem.
Herkesin keyfine göre takilmakta özgür
Kullanması kadar kullanmaması da normal..
Herkes kendisi bilir
Hiç bir şey
15 li yaşlarda biri izlenimi veriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?