Yılların nasıl geçtiğini anlamıyorum. Belli yaştan sonra durulmalı insan haksız mıyım?

Kafam karman çorman oluyor çünkü hıza katlanamıyorum..
Yılların nasıl geçtiğini anlamıyorum. Belli yaştan sonra durulmalı insan haksız mıyım?
Cevapla