Doğru kişi gelir bulur mantığındayım, sizce mantıklı mı?

Ben Maneviyatlı bir insanım, birine karşı bir duygu beslediğim zaman o insanın hal hareket davranışlarına bakıyorum. Doğru biri mi kendini geliştiriyor mu yararlı mı, en önemlisi benim yaşantıma uygun mu diye. Genelde öyle olmadıklarını önceden görüyorum ve doğru insan değil diyerek hiçbir efor sarfetmiyorum. Tamamen mantığımı dinliyorum. İnsanlar çabalar oldurmak ister vs ama doğru insan ben istemesemde gelir bulur ve ben anlarım mantığındayım. Doğru mu sizce?

Doğru kişi gelir bulur mantığındayım, sizce mantıklı mı?
Cevapla