Gerçekten kalpten çalışan bir insanın yeterli parayı kazanması kaçınılmaz bence, siz ne düşünüyorsunuz?

Yani en fazla 3 5 sene çeker sonra hak ettigi yerde olur herkes. Yeterli parayı kazanamayanlar bence başarısız ve yetersiz insanlar. Canla başla çalışmak çok farklı bir şey ya. En kötü kendi şirketini kurarsın bir yerden sonra.
Gerçekten kalpten çalışan bir insanın yeterli parayı kazanması kaçınılmaz bence, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla