
Evet arkadaşlar kazanmanın yolu çalışmaktan mı geçiyor sizce 🤔 bu konuda ne düşünüyorsunuz bakalım 🤔

Evet arkadaşlar kazanmanın yolu çalışmaktan mı geçiyor sizce 🤔 bu konuda ne düşünüyorsunuz bakalım 🤔
Çalışacağın yeri iyi seçmek gerek bence. Tabi bu devirde artık, iş kimse bulamadığı için, karşısına çıkan işe napsın insanlar girmek zorunda kalıyorlar. Benim için çok para kazanmak, çalışacağım yeri iyi seçmem gerekmekte. Şimdi karşına çıktı mı çok iş seçiyorsun? diyebilirsin belki. Evet çıktı. Bu konuda şanslıyım. Bende eleyerek, en iyi yeri belirledim. Nasipse, yakın zamanda görevimin başındayım. İsteyen, dileyen herkese de umarım iyi yerler nasip olur..
Cevap
5Cevap
Bence doğru işte çalışmak gerekiyor
Evet bencede
Valla bazen Allah "yürü ya kulum" diyecek.. Doğru zamanda doğru yatırım, zeka, fırsat.. Hepsi birer neden oluyor bazen..
Akıllıca çalişmak gerek. Gelir getiren yatırımlar yapmak gerek.
Alakası yok. Akıllıca işler yaparak az çalışıp çok para kazanabilirsin. Kafayı kullanmak lazım.
Hayır ihtiyaci iyi gozlemleyip ona uygun hizmetler oluşturmak gerekiyor.
Çok çalışarak çok para kazanamazsın ülkemizde, maalesef
Hayır kaliteli bi iş yapmak gerekiyor bence
Çok para var ise para kazanmak daha kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?