Hoşlandığım tipler ortalama olmasına rağmen benimle iletişim kurmak istemiyor, neden böyle?

Yani öyle yakışıklılara bakmıyorum. Ortalama kendi segmentimde karakteri bana uygun kişilerden hoşlanıyorum. Ama soğuk ve ilgisiz oluyorlar adım atmıyorlar. Neden her seferinde böyle? Tam tersi tipim olmayan başka ortalama kişilerde var bana ilgi duyan ama beğendiklerimin karakteri bana uygun. Bu hep böyle midir sizce beğendiğimiz kişilerle olamayız bizi sevenlerle mi oluruz 😓

Hoşlandığım tipler ortalama olmasına rağmen benimle iletişim kurmak istemiyor, neden böyle?
Cevapla