Tamam anladık problemler var sizin ama hepsini de etmezsin zaman zaman özelden bir şey danışacam diye geliyor Orhun kitabeleri gibi yazıyor okuyorum ayıp olmasın diye yazıyorum "sanmıyorum öyle biri olmaz" diyor skkr git o zaman ne soruyorsun sizin kafanızda bir cevap var o cevabı duymak ıcın erkekleri yormayın. Bir de bitmiyor ne işi biter ne aile biter ne karın agrısı biter ne baş ağrısı biter yormayın erkeği cidden yoruluyorum bazen derdinize problem bulmak için
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kadınlar erkeklerden daha mı şikayetçi bu hayatta?
Allah kadinlara boy endam vermis topuklu ayakkabi giyerler Allah kadinlara estetik fizik vermis estetik cerahtan cikmazlar Allah kadinlara guzellik vermis makyaj kutusuna duserler yani demem o ki kadinlara ne yaparsan yap derdleri bitmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence herkes birbirinden şikayetçi
Allah kadinlara boy endam vermis topuklu ayakkabi giyerler Allah kadinlara estetik fizik vermis estetik cerahtan cikmazlar Allah kadinlara guzellik vermis makyaj kutusuna duserler yani demem o ki kadinlara ne yaparsan yap derdleri bitmez
Hayattan şikayetçi olanlar, elindekilerle yetinmeyi bilmeyenlerdir bence. Bunun kadını erkeği yok
yok bee aslında bırazda dedıkodu kültürü bu ordan gelıyor yok iş yerinde problem yok evde problem başım karnım bunaltıyor
Dedikodu ayrı şikayet ayrı ammaaa velakin bu konuda haklısın, kadınların erkeklere göre maşallahı var. Bu da detaycılıktan kaynaklı kanımca 🤓
Sohbet etme ya da ilgi cekme amaclı olabılıyor lakın bazen yoruyor insanı
Benim hayatıma almak istemediğim insanların başını çekiyor, ota boka şikayet eden insanlar ama pozitif insan bulmak da çok zor. Napsak ki acep 🤓
Yanlız kal, davet eder gibi 😂😂
Ne davet edecem manyağa bak. Sanki tanımıyorum 🤓
Hahaha ne kadar az o kadar iyi ya
Daha şikâyetçi demeyelimde daha detaylı anlatabiliyorlar diyelim jxhdjsns
He he
Hı hı
evet sürekli şikayet ediyorlar
Ben swvmiyorum çözümü yoksa konuşasım gelmiyor
Demek ki hayata duygularınla değil mantıkla bakıyorsun
@ESKIbirKSliadam bence hayır mhkdkf
O zaman Demek ki artık temelli usanmış ve boşvermişsin. Bu sefer kesin tutturdum.
@ESKIbirKSliadam gibi