
Kimse birbirini suçlamasa herkes biz dese ne kadar da güzel olurdu :)
#Yeterhayeterhayat

Kimse birbirini suçlamasa herkes biz dese ne kadar da güzel olurdu :)
#Yeterhayeterhayat
Erkekler nesillerden bugünümüze kadar kendini küfürlü ifade etmelerine alışmıştık ama günümüzde özellikle Z kuşağı genc kızlarımız bu konuda erkekleri sollayayacak gibi duruyor ve o çiçek gibi kızların ağzına küfürlü ve argolu konuşmak hiç yakışmıyor ve çok itici duruyor
Yani kişiye göre değişir ama benim çevremde gördüğüm kadarı ile erkekler daha fazla küfür ediyor. Ayrıca kadınlar genelde toplu ortamda küfür etmeyi pek tercih etmiyor ama çoğu erkek ortam fark etmeksizin küfür edebilme hakkını kendinde buluyor maalesef.
Sen bir kadın ortamına girsen var ya bazen diyorum böyle bir şey mi varmış ne astar bırakıyorlar ne yol😂
Çok uzak sayılmam 😅
kadinlr da çok küfürbaz erkeklerde genelleme ypmaj doğru olmaz
Cevap
12Cevap
bence değişir kişiye göre genellikle erkekler daha çok küfür eder. ama kadınlar da da bu oran yüksek olabiliyor bazen
Dün arkadaşlarla cafe de okey oynuyoruz. Biz argo konusuruz takılırız eğleniriz aramızda. Arka masaya 4 lü kız grubu geldi tesettürlü falan . Dedim ki gençler sakin olmak lazım ayıp olur. Doğru söyledin falan diyorlar. En son masa değiştirdik ana bacı sövüyorlar bağıra bağıra. Her iki cinste aynı derecede küfür ediyor maalesef...
Tesettürlü diye belirtmenize gerek yoktu, kızlar diye bahsetmeniz yeterliydi.
@sonsuzakadarmutlu Hayır tam tersi. Tesettüre girmenin bir ahlaki manası var. Bence tesettürlü diye belirterek olayın vehametinin daha iyi anlaşılmasını sağladım.
Kadınlar da çok eden var ama genel olarak erkekler bence.
Ya senin kuşun adını da biliyoz ayak yapma
Erkekler uçan kuşa bile sövüyor :D
Düzgün uçsun o zaman
gevşek kuş :D
Şu ana kadar sohbet ettiğim hiç bir erkek küfür etmedi eden de zaten direk engelledim kız ise zaten bir iki kişi dışında etmem😂😂 oyüzden karar vermedim
Ben reel hayatta küfür etmiyorum. Ama Z kuşağını farkettim ki benim ağzıma almaya utandığım şeyleri hiç cekinmeden söylüyorlar kızlar hele
Küfrü kimseye yakıştıramıyorum. Ben de küfür etmem amaaaa maalesef bazı durumların ancak küfürle açıklanabildiğine inanıyorum.🤦🏻♀️
Artık kadınlarda çok ediyor ve aşırı normalleşti küfürlu konuşma. insanları anlamıyorum 🙄neyse ki ben etmiyorum
İki cinsiyetinde ağzı durmuyor maalesef ama kadınların bağıra çağıra ona buna küfretmesi çok itici
Başkasını bılmem ben kendımden mesulüm. Ben direkt olarak küfür edemem asla. İçimden saydırırm o ayrı ama bunu dişa vuramam belkıde ahlakım uzun vermiyor bölemem. Ama erkekler daha rahat sanki bu konuda
Karıştı artık herkeste var küfür ufacık çekirdekten yetişme normalimiz oldu gibi ayrım yok bence
Gördüğüm kadarıyla bu konuda kadınlar da erkeklerden aşağıda değil
Erkekler daha çoğunluk gibi maçlarda ve trafikte özellikle
İkiside ediyor tamam erkekler neyse de kadınlar etmesin ya itici duruyor ve yakışmıyor hiç
Kişiliğine göre değişir. O yüzden genel bakmak çok doğru olmayabilir.
Kadın- erkek fark etmiyor, hepsi ağoz birliği oluşturup söylüyor.
Bilmem ama ben hak edene ediyorum yoksa bu kadar ahlaksızla nasıl baş edeyim.
Her ikisi de vardır özellikle liseli gençlerde küfürbaz insanlar daha yaygındır.
Küfürü kimseye yakıştıramıyorum kadınlara asla hiç yakışmıyor çok itici
İkiside bir birini aratmıyor reis 😂öyle böyle küfür etmiyor akluni yersun 😂
Al birini vur ötekine..
Pek bilemiyorum ki vallahi 😆 bence = seviyede olabilir
Kadınlarda ediyor fakat erkeklerin her iki kelimesinden ikisi küfür 🤣🤣
Erkekler ediyor gibi görünüyor ama kadınlar aralarında ediyor tabi :D
Kadınlar bi tık aştı bence
Prenses erkeklerr 🎀✨
Erkekler egresif ve argo konuşmayı seviyor
Boynuz kulağı geçti sanki
Kadınlar 😅
Her iki cins de artık çok küfrediyor.
Her şey Unisex, Her şey Unisex
Küfür eden kadın iticiliği
Kadınlar küfür konusunda erkekleri sollar inanki
İkisi de ediyor vallahi
Biz onları bastırdık gibi
Erkekler hala önde dhdh
Kişiden kişiye değişiyor o
Erkeklere yetişen yoktur
Erkekler
Evet maalesef öyle
Aynı
Erkekler tabiki
erkekler
Neredeyse herkes
Erkekler
Kadınlar
Ben daha çok
Değişir
Esit oldugumuz tek konu
Kızlar çok orijinal küfürler ediyor
Erkekler
Erkekler
Ben daha çok
Biz.
Kadin daha cok
@Milaslova delirtiyorlar bizi.. iyice sabırsızlaştık artık 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?