
Alıştık artık bunu yapmaya...

Alıştık artık bunu yapmaya...
Onu herkes yapıyor. Marifet bir şey değil ki. Nasılsın diye sor bakalım bugün kötüyüm diyen kaç kişi olacak. Peki gerçekten iyi olan kaç kişi var ki?
Yaparsın da %100 anlaşılıyor. Gülücükler yapmacık oluyor. Karşıdaki insana direkt bunda bir dert var algısı yaratıyorsun. Gülmesen ayrı dert gülsen ayrı dert. Her türlü sorgularlar derdin ne diye. Keşke derdimizi anlayabilen çıksa demi :)
Samimi olduklarımın yanında belli ederim ama benim için değeri kişiliği olmayan mesafe koyduğum veya herhangi bi samimiyette bulunmadığım kişilere asla belli etmem
Cevap
19Cevap
Hayır, yapmam öyle şeyler. Keyfin yoksa kimseye oyun oynamam neysem oyum ben.
Hayır, yapamıyorum bunu gülmem ama mutluymuşum gibide yapamam
Elbette saçabilir ne yapalım herkesin kaçağı bir efkar korosuna dönüşecek halimiz yok 😅
İçim kan ağlamıyor kolay kolay.. O nedenle kafam rahat..
Gerçek sanılmasından ziyade. Gerçekleştiririm ben onu. Gülüşüm gerçek olur yani. Çünkü hiçbir şey benden kıymetli değil 🙃
Kimseyi icimi göstererek darlamam.
Anca yakınlarım bilir yoksa derler hep nasıl böyle gülebiliyorsun herşeye diye. Çok güzel gülerim ama icim?
Bu sahte hissettiriyor bana. Hüzünlü olmaktan kaçmam. Her zerremle de belli ederim saklayamıyorum çünkü saklanması gerekmiyor.
Saçma ihtiyacı hissetmiyorum. İçim, dışım bir çoğu zaman.
Yok. O derece bi bunalım varsa insanlardan uzaklaşırım.
Yüzümüz gülüyor ama içimiz kan ağlıyor eller bilmesede bu bir gerçek
Niye icim kan aglarken disari gulucuk sacayim... bir de onunla mi ugrasicam
Canım çok sıkkın ise belli ederim ama çok sıkkınsa. Ivır zıvır sorunları belli etmem
Üzgünken daha çok eğlenceye vururum öyle kapatıyorum 💫
Saçamam, genelde içim kan ağlarken yalnız kalmayı yeğlerim.
acı dediğin nedir ki gülüm biz acımıza toprak niyetine kahkahalari atık bu da bizim maskemiz olsun
Değil mi
İçimde kan ağlarken ben pek gülemiyorum
Ben pek yapamam, bir şekilde belli ederim. Ya bakışlarım donuklaşır ya da sessiz kalırım.
Benim hep yaptığım şey
En iyi yaptığım şeylerden..
En iyi bunu yapıyorum
hostes gibi devamlı sırıtabilirim
mecburen yapıyorum bunu
Çok iyi yaparım onu
Evet içimin fırtınasını dışarıya göstermem
Evet.. hep yaptigim sey
Evet ama zor olur
Evet bu konuda profüm 😼
Oluyor bundan zaman zaman
bazen işte dusunmemeye calisinca oluyor
en iyi yaptığım şey
Pek yapacağım şey değil
Herkesun bir derdi var, durur içerisinde… 🎶
Evet, bunu yaptım...
Suratım maalesef el vermez 😂
hep öyle yapıyorum zaten
Ooo tam olarak kova burcunun özelliğidir o.
İçimiz kan ağlarken gözlerden ırak oluruz
Hayır
hayır saçamam
Asla
Hayir
Evet saçarım ben.
Fazlasıyla
Evet.
Evet
Yaptım
Hiç belli etmem.
yapabiliriim
Hayır
Ustalaştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?