Ben facebook'unu ele geçirmiştim. Elimde saçma fotolar da vardı. Absürd sözlerle paylaşmıştım.

Ben facebook'unu ele geçirmiştim. Elimde saçma fotolar da vardı. Absürd sözlerle paylaşmıştım.

hiç bir şey yapmam , kısaca zarar vermem hiç bir şekilde.. ben birisini sevmiyor olabilirim nefret ediyorda olabilirim ama bunlar oluyor diye o insana kötülük yapıcam demek değil ki bu yapmam
Okuldaki bir kızın hesabını ele geçirmedim belki ama yeni bir hesap açıp onun hesabıymış gibi gösterdim. Sonra okuldaki çocuklara mesaj attım. Kız o gün okula gelmemişti, kızın adına mesaj attığım çocuk ise kızın dedikodusunu herkese yapmıştı. Kızın iki gün boyunca gelmediği sürede bu dedikodular bayağı yayıldı, inandırıcılığı daha da arttı ve okula gelince kimse ona inanmadı. Pişman mıyım? Evet. Ergence bir aptallıktı ama kendimce intikam alma yöntemimdi.
kötü çıktığı fotoğrafları atardım
Cevap
1Cevap
Nefret ettiğim kimse yok olsa da zaten bir şey yapmam hesabını silerim o kadar :D
Ne varmış diye kurcalarım
Zaman kaybı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?