
Hangi özellikleriniz ile diğer insanlardan ayrılırsınız?

Hangi özellikleriniz ile diğer insanlardan ayrılırsınız?
*Kendine karşı dürüst olmak. Herkese her şeye karşı objektif hakkaniyetli olmak. Fanatik, partizan, cinsiyetçi olmamak.
*Emanete hıyanet etmemek.
*Aç kalacak duruma gelip de hırsızlık yapmamak
*Dinini ve devletini dünyasına alet etmemek
* Hayatım boyunca ulus devlet şovenistliğine, bayrak milliyetçiliğine, siyasal dinciliğe, gardırop Atatürkçülüğüne bulaşmamak, özgün siyasi kimliğikve duruşumdan hiçbir menfaat uğruna vazgeçmemek.
Arapları, Ermenileri, Kürtleri, Rumları, başörtülü kadınları ve müslümanları hiçbir zaman nefret objesi olarak görmemek, faşizmin ve barbarlığın semtinden geçmemek
*Askeri darbeler kimden gelirse gelsin, kime karşı yapılırsa yapılsın bir vatansever yurtsever olarak darbeleri lanetlediğim için, darbelere geçit vermemek. Ne pahasına olursa olsun demokrasi ve özgürlüklerden geri atmamak.




👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍
Ben sıradan bir insanım, kendimi bilmem bana hayatta çok büyük avantaj katıyor, kendime başka bir insan gibi bir yol arkadaşı, eş gibi muamele ediyorum. Kendimi görüyorum, onunla çok daha iyi oluyor her şey, kötü olaylar bile.
Cevap
8Cevap
Sıradan biriyim sıra dışı özelliğim yok :)
Gayet sıradışısın 😊👍
Eyvallah abim 😊
😊🙏
Mütevazı olamayacağım, zeka seviyem ve bunu kullanarak sıfırdan kendime çok güzel bir hayat kurabilmiş olmam.
Sıradışı özelliğim yok. Normal catlak biriyiim işte😅
Ahaha öyleyim ama 😅
Sıradan bir insan olduğumun farkında olmam herhalde🤪😂😂
Sen a-rifsin 😅
@efulimmm88 Güldürme beni😂😂 Ya da güldür Elif😂😂😂😂
"Tatlı tarifler"de geçen Arif🤪😂😂😂
Hay elifler kovalasın seni emi😂
@efulimmm88 Kovala beni Elif😂😂😂😂😂😂
Elif olmadığım icin üstüme alınmıyorum 😎 a-rif
@efulimmm88 Belli belli😄😂😂
Bilmiyorum böyle bir dünyada ne kadar geçerli ve işe yarıyorsa artık fazla merhametli vicdanlı ve çok iyi olmaya çalışan biriyim...
Galiba merhametim abi kimi için bu s. alaklık gerçi ya kimi içinde çok sıradışı
Sıradışı değilim gibi kardeşim.
Bunu demen ne kadar alçak gönüllü ve sıradışı biri olduğunu kanıtlar saygıdeğer abim 👋😊
Eyvallah kardeşim. O senin saygı değer olmandan dolayıdır. 🙂
Hayırlı cumalar...
Hayırlı cumalar güzel abim 🤲😊
Allah razı olsun kardeşim. ☺️
Kendine dikkat et.
Cümlemizden abim, sen de 😊
Teşekkürler kardeşim. 🙃
Fikirlerim, herkes bu şekilde ayrılmaz mı zaten birbirinden
Sıradışı değil sıradanım
Valla öyle bir özelliğim yok ya
Obsesifim
Çiçekler sıradısıdr
Tam bir bağımlıyım
Bir şeyi seversem bağımlısı olurum
Bakış açım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar