Bütün kadınların aynı olduğunu düşünerek yanılıyor muyum?

Ben hep efendi olmaya çalıştım, yani amacım evlilik yoluydu. Ama kızların böyle bir derdinin olmadığını gördüm, onları arasıra bastıran tipleri daha çok seviyorlar.

Umudum da kalmadı açıkçası. burada bütün kadınlar aynı değil deniyor ama kadınlar hakkındaki genellemelerin doğruluğu daha fazla.

Erkeklerin arkadaşlığının daha iyi olduğunu söylemeleri, genelde hep bad boy kişileri sevmeleri beni derin düşüncelere sokuyor. Bir cins üzerine daha çok genelleme olması daha temkinli olmam gerektiğini hatırlatıyor bana.

Bütün kadınların aynı olduğunu düşünerek yanılıyor muyum?
Cevapla